April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس؛
کد خبر: ۳۲۳۵۹۸
۲۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۱
0
پول نیوز - مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس گفت: مسابقات معاملات الگوریتمی چند هدف را دنبال می‌کند که مهم‌ترین آن‌ افزایش سرعت و تعداد معاملات و افزایش عمق تحلیل های بازار است.

استفاده از معاملات الگوریتمی مساوی با کاهش تخلفات

 

مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس در حاشیه مسابقات الگوریتمی بازار سرمایه در گفتگو با پول نیوز بیان داشت: این مسابقات چند هدف را دنبال می‌کند که مهم‌ترین آن‌ها افزایش سرعت و تعداد معاملات و افزایش عمق تحلیل های بازار است.

یاسر فلاح ادامه داد: رواج معاملات الگوریتمی باعث می‌شود که کمتر شاهد بروز تخلفات در بازار‌های مالی باشیم و در نهایت تعداد تخلفات به صفر برسد.

وی در خصوص دوره اول این مسابقات اظهار کرد: دوره اول بی نظیر بود و بیش از ۱۰۰ درصد انتظارات سازمان بورس و اوراق بهاردار را محقق کرد.

رئیس کمیته اجرایی دومین مسابقات معاملات الگوریتمی گفت: بازار سرمایه به دنبال افزایش عمق تحلیلی بازار است تا جلوی پدیده‌هایی مانند صف نشینی و تک سهم شدن گرفته شود که از طریق معاملات الگوریتمی به سمت خواهیم رفت.

وی افزود: معاملات الگوریتمی در کشور ما مثل دیگر بازار سرمایه اتفاق بیفته معاملات با رشد مواجه شوند
مدیرعامل شرکت اطلاع رسانی و خدمات بورس بین کرد: در دروه اول بازخورد خوبی از شرکت کننده‌ها و همچینن بازار دریافت کردیم و همین دلیل باعث شد دوره دوم مسابقات را برگزار کنیم.

یاسر فلاح با اشاره به اینکه دومین دوره رقابت معاملات الگوریتمی ۶ هفته ادامه دارد و هفته اول اسفند، برگزیدگان این دوره از رقابت‌ها معرفی می‌شوند، افزود: این مسابقات در سه بخش معاملات در سهام، معامله اوراق با درآمد ثابت و سوال (چالش هفتگی که برای تیم‌ها در نظر گرفته می‌شود) برگزار و در پایان به برندگان جوایزی اهدا می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: