May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۴۰۴
۱۵ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱
0
پول نیوز - محصولات ایران خودرو امروز روند افزایش قیمت را کنار گذاشته و حتی بعضا با کاهش قیمت ناچیز به استقبال مشتریانشان آمده‌اند.

به گزارش پول نیوز، سمند LX امروز روی نرخ ۹۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان متوقف شده و تغییری نسبت به روز قبل ندارد. سمند EF۷ هم شرایط مشابهی را تجربه می‌کند و مثل دیروز با قیمت ۱۱۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود.  

پژو ۴۰۵ GLX در ادامه روند روز گذشته، کاهش قیمت ۵۰۰ هزار تومانی را به نام خود ثبت کرده و به ۹۱ میلیون تومان بازگشته است. در طرف مقابل پژو ۴۰۵ GLX دوگانه‌سوز همچنان در مدار گرانی حرکت می‌کند و با افزایش قیمت یک میلیونی به استقبال مشتریانش آمده و امروز در بازار ۱۱۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌شود.   پژو ۴۰۵ SLX هم امروز ۶۰۰ هزار تومان افزایش قیمت پیدا کرده و به ۱۰۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان رسیده است.

پژو ۲۰۶ تیپ ۲ که دیروز کانال ۱۰۰ میلیونی را فتح کرده بود، امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و به کانال ۹۰ میلیون تومانی عقب‌نشینی کرده است. قیمت روز پژو ۲۰۶ تیپ ۲ در حال حاضر ۹۹ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. دیگر مدل‌های پژو ۲۰۶ یعنی پژو ۲۰۶ تیپ ۵ و پژو ۲۰۶ صندوق‌دار هم تغییری نسبت به روز قبل پیدا نکرده‌اند و همچنان در بازار با نرخ ۱۲۳ میلیون تومان معامله می‌شوند. باید توجه داشته باشید که این رقم حدود ۴۳ میلیون بالاتر از نرخ مصوب کارخانه است.

رانا امروز تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده و در بازار با همان قیمت ۱۰۱ میلیون تومان خرید و فروش می‌شود. پژو پارس کمی عقب نشینی کرده و با کاهش ۸۰۰ هزار تومانی به ۱۱۵ میلیون تومان برگشته است. در طرف مقابل امروز دانگ‌فنگ H۳۰ بیشترین افزایش قیمت را در بین محصولات ایران خودرو به نام خود ثبت کرده و حدود چهار میلیون تومان گران شده است. قیمت روز دانگ‌فنگ H۳۰ در حال حاضر ۱۸۰ میلیون تومان است.  

دنا پلاس توربو امروز با کاهش قیمت به استقبال مشتریانش آمده و تا دو میلیون تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت این محصول ایران خودرو امروز ۱۹۶ میلیون تومان در نظر گرفته می‌شود. دنا پلاس هم امروز یک میلیون تومان ارزان شده و تا ۱۶۵ میلیون تومان عقب‌نشینی کرده است. این قیمت حدود ۵۵ میلیون گران‌تر از نرخ مصوب کارخانه است. در این بین دنا معمولی تغییری نسبت به روز قبل ندارد و روی نرخ ۱۳۹ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ثابت ایستاده است.
 
عقب‌نشینی ایران خودرویی ها بعد از هجوم یک هفته‌ای +جدول
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: