May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۵۸۳
۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۰
0
پول نیوز - بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار در هفدهمین عرضه اولیه امسال بازار سهام مشارکت کردند تا بدین ترتیب رکورد حضور سرمایه‌گذاران در عرضه‌ای اولیه شکسته شود.

رکورد مشارکت ۱.۳ میلیون سهامدار در بازار سهام

 

به گزارش پول نیوز، تعداد ۴۹میلیون و ۱۲۵سهم شرکت کلر پارس در حالی در آخرین روز معاملاتی هفته گذشته به‌عنوان هفدهمین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه، با نماد معاملاتی "کلر" در بازار دوم فرابورس ایران عرضه اولیه و هر سهم این شرکت ۲۹۵۰ تومان کشف قیمت شد، که بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سهامدار در این عرضه مشارکت کردند تا بدین ترتیب رکورد حضور سرمایه‌گذاران در عرضه‌ای اولیه شکسته شود.

همچنین در جریان عرضه اولیه سهام شرکت کلر پارس به هر کد معاملاتی حداکثر ۳۹ سهم با قیمت هر سهم ۲۹ هزار و ۵۰۰ ریال تخصیص یافت.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۸۰۰تا ۲۹۵۰۰تومانی برای هر سهم و با سهمیه ۸۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه و مدیر این عرضه نیز شرکت کارگزاری صباتامین و متعهدین خرید هم شرکت سرمایه‌گذاری هامون شمال به میزان ۳۳.۳ درصد و شرکت کارگزاری صبا تامین به میزان ۱۶.۸ درصد سهام قابل عرضه بودند.

این گزارش می‌افزاید: شرکت کلر پارس با سرمایه اولیه ۱۰ میلیارد ریالی با هدف سلامت آب شرب کشور و با سرمایه‌گذاری مشترک وزارت نیرو و سازمان تامین اجتماعی در نزدیکی شهر تبریز تاسیس شد و در سال ۱۳۸۴ با انتقال سهام وزارت نیرو به سازمان تامین اجتماعی، بیش از ۹۰ درصد از سهام شرکت کلر پارس در اختیار این سازمان گرفت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: