May 2024 06 / دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۶۸۰
۲۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۶
۲
مهدی خانی با بیان اینکه استارتاپ ها از مسئولین و متولیان امر انتظار کمک مالی ندارند عنوان کرد: درخواست ما این است که از کانال های دولتی و بخش خصوصی برای معرفی استارتاپ ها استفاده شود.

مهدی خانی از بنیانگذاران استارتاپ سیواپ که پلتفرم اعلام شرایط اضطراری برای سالمندان است، در حاشیه سمینار ارائه تامزآپ و در گفتگو با پول نیوز درباره ایده اولیه شروع این کار گفت: بنده و بنیانگذاران دیگر این مجموعه همگی در اطرافمان سالمندانی داریم و دغدغه ما این بود که در تنهایی ممکن است اتفاقی برایشان پیش بیاید و ما خواستیم کاری کنیم که اگر اتفاقی برایشان پیش آمد و در خطر بودند بتوانند سریع به خانواده و یا اطرافیان خود خبر دهند و از آنجایی که هزینه پرستار بالاست و همه توان دراختیار گرفتن پرستار را ندارند پس ما این را روی یک تکنولوژی پیاده کرده و به صورت بهینه سیواپ را درست کردیم.

وی درباره جایگاه کنونی استارتاپ سیواپ بیان کرد: محصولات اولیه ما در بازار موجود است و فروشمان را نیز شروع کردیم و بازخورد خیلی خوبی نیز داشتیم. البته در همین مدت تغییرات خیلی خوبی هم با توجه به نیازی که مشتری ها به ما اعلام می کردند، انجام دادیم.
 
بیشتر بخوانید:
 
 
 
بنیانگذار استارتاپ سیواپ ادامه داد: محصولات خارجی از این شکل وجود دارد اما؛ محصول داخلی به عنوان رقیب نداریم و فقط در ایالات متحده این سرویس ها ارائه می شود. نیازهای جامعه ما با نیازهای جوامع دیگر فرق میکند ما این محصول را بومی سازی کردیم و تمامی نیازها را بررسی کرده و بر اساس شرایط موجود این محصول را توسعه دادیم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
غیر قابل انتشار: 0
در انتظار بررسی: 0
انتشار یافته: ۲
نظرات بینندگان
سعید
Iran, Islamic Republic of
09:37 - 1398/11/21
چه ایده جالب و بدردبخوری
امیدوارم هرچه زودتر مشکلات سر راهتون برطرف بشه و ما هم بتونیم ازش استفاده کنیم
پیمان
Iran, Islamic Republic of
21:42 - 1398/11/22
ایده ی فوق العاده ای هست چجور میتونم با ایشون ارتباط برقرار کنم
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: