May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۴۷۰۶
۲۰ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۱
0
پول نیوز - خودرو‌های سایپا امروز بعد از مدت‌ها با کاهش قیمت نسبی به استقبال مشتریانشان آمده‌اند.

به گزارش پول نیوز، کوییک دنده‌ای امروز در حد ۷۰۰ هزار تومان ارزان شده و به رقم ۸۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان بازگشته است. ساینا هم شرایط مشابهی را پشت سر گذاشته و با کاهش قیمت ۷۰۰ هزار تومانی، تا ۷۶ میلیون تومان ارزان شده است. این خودرو سایپا در حال حاضر هم‌رده با تیبا ۲ خرید و فروش می‌شود. قیمت روز تیبا ۲ هم ۷۶ میلیون تومان است و تغییری نسبت به روز گذشته پیدا نکرده. تیبا صندوق‌دار هم افزایش قیمت را کنار گذاشته و امروز با همان نرخ ۷۱ میلیون تومانی دیروز به استقبال مشتریانش آمده است.

پراید امروز با کمی کاهش قیمت مواجه شده، اما همچنان در کانال ۶۰ میلیونی جا خوش کرده است. پراید صندوق‌دار امروز در حد ۲۰۰ هزار تومان ارزان شده و به ۶۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان رسیده است. پراید هاچ‌بک یا همان سایپا ۱۱۱ کاهش قیمت بیشتری را پشت سر گذاشته و در بازار امروز حدود ۹۰۰ هزار تومان ارزش خود را از دست داده است. قیمت روز پراید هاچ‌بک در حال حاضر ۶۴ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان در نظر گرفته می‌شود. پراید وانت امروز تغییری نسبت به روز گذشته ندارد و همچنان جایگاه خود را به عنوان گران‌ترین مدل پراید حفظ کرده. فعالان بازار خودرو این محصول سایپا را امروز با نرخ ۶۶ میلیون تومان قیمت‌گذاری می‌کنند.
 
کاهش قطره ای قیمت در محصولات سایپا +جدول
برچسب ها: پراید ، سایپا ، کاهش ، قیمت ، مشتری
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: