May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
انتقاد بنیان گذار استارتاپ ورزمان از قانونگذاران؛
کد خبر: ۳۲۵۲۲۱
۲۹ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۷
0
پول نیوز - بنیان گذار استارتاپ ورزمان با انتقاد از مسئولین عنوان کرد: قانونگذاران استارتاپ هیچ تخصصی درباره حوزه کسب و کار ندارند.

علی ده بزرگی بنیان گذار استارتاپ ورزمان پلتفرم ارائه خدمات ماساژ در محل به مشتری در حاشیه سمینار ارائه تامزآپ و در گفتگو با پول نیوز درباره ایده اولیه شروع این کار گفت: بنده به دلیل اینکه سالها مشاور سرمایه گذاری بازرگانی بودم، در سفرهایی که به چین داشتم با صنعت ماساژ آشنا شدم و با توجه به تجربیاتی که داشتم تصمیم به ساخت یک پلت‌فرم خدمات ماساژ که بتواند به مردم کمک کند، گرفتم.

وی درباره مولفه های تاثیرگذار در این حوزه عنوان کرد: مهمترین مولفه تلاش تیمی و تمرکز مدام بر روی اهداف بوده و تلاش ما بر این بود که با کمترین هزینه بیشترین خروجی را از تیم داشاه باشیم.

بنیان گذار استارتاپ ورزمان ادامه داد: یک سال از شروع فعالیت استارتاپ ورزمان می گذرد و تجربه ساخت یک محصول کارامد را داریم و مجموعه همچنان، در حال رشد و توسعه است.

او در ادامه بیان کرد:  چالش هایی که در حال حاضر در حوزه کسب و کار وجود دارد بیشتر در حوزه فرهنگی است و جامعه ما از فرهنگ ماساژ و سبک زندگی همراه با ماساژ دور شده و تلاش می‌کنیم که این فرهنگسازی را انجام دهیم تا این بازار کسب و کار که امکان دارد توسعه زیادی پیدا کند در طی زمان رشد و پیشرفت خود را داشته باشد.

ده بزرگی  با انتقاد از مسئولین معتقد است که حمایتی از سوی آنها در حوزه کسب و کار صورت نمی‌گیرد و هیچ کاری انجام نمی‌دهند و ما انتظار هیچ کمکی نداریم و هرگونه دخالت دولت، نتایج اسفباری در اقتصاد دارد پس انتظار ما فقط این است که زیرساخت ها و فرآیندهای لازم  آماده شود.

وی در بحث مجوزها نیز از دخالت دولت در سبک زندگی مردم ابراز نارضایتی کرد و گفت: روند مجوز در ایران همراه با فساد است به نظر بنده هرچه روند بروکراسی مجوزها به خصوص در حوزه استارتاپ ها کمتر باشد احتمال پا گرفتن ایده های جدید بیشترمی شود و دولت نهایتا فضاها و امکاناتی را فراهم کند که افراد بتوانند از این فضاها برای رشد ایده ها استفاده کنند.

بنیان گذار استارتاپ ورزمان در مورد قوانین کسب و کار تصریح کرد: قانون کسب و کارها یک قانون کهنه است و افرادی هم که در مجلس حضور می یابند سابقه کسب و کار و بازرگانی را ندارند و افرادی هستند که تخصص لازم را ندارد که همین ها شروع به قانون گذاری میکنند و در نتیجه تفکرات اشتباه، رکود اقتصادی را رقم می زنند.

ده بزرگی  در آخر عنوان کرد: ما باید با دنیا تعامل صحیح داشته باشیم تا بتوانیم کارها را خوب پیش ببریم و بتونیم ثروت های ملی را صرف کشورمان کنیم.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: