April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
نرخ های این داروساز از بورس افتاد:
کد خبر: ۳۲۵۴۷۴
۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۷
0
پول نیوز - در حالی که «دزهراوی» انتظار داشت در 3 ماهه پایانی سال به میزان دوره 9 ماهه فروش انجام دهد اما؛ عملکرد فاصله ها را حکایت می کند.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، عملکرد بهمن ماه شرکت «داروسازی زهراوی» منجر به شناسایی 384 میلیارد ريال درآمد شد که در مقایسه با درآمد دی ماه حاکی از افت 4 درصدی است.

هر چند که محصول پردرآمد شرکت یعنی کپسول مایع در این ماه رشد 7 درصدی درآمد را تجربه کرد اما؛ در سایر محصولات شاهد کاهش 24 درصدی مبلغ فروش هستیم.

یکی نکات جالب این است که نرخ فروش اغلب محصولات در بهمن ماه نسبت به دی ماه کمتر است و همین موضوع موجب افت درآمدها شد؛ چرا که مقدار فروش به 110 میلیون عدد در بهمن ماه افزایش یافته است.

با گذشت 11 ماه از سال جاری «دزهراوی» موفق ببه شناسایی 3285 میلیارد ريال درآمد عملیاتی شد که از مبلغ فروش 11 ماهه سال قبل 79 درصد بیشتر است. در این میان، رشد 175 درصدی درآمد فروش کپسول مایع بسیار اثرگذار بوده است.

برآوردها دور از دسترس «دزهراوی»

 

نکته قابل ذکر این است که این داروساز تحقق 5238 میلیارد ريال درآمد عملیاتی برای دوره 12 ماهه سال 98 را پیش بینی کرده بود که کاملا خوشبینانه است؛ چرا که طی 11 ماه توانسته فقط 63 درصد این رقم را پوشش دهد و طی یک ماه باقیمانده از سال جاری امکان تحول شدید درآمدی وجود ندارد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: