May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
باز هم سود انباشته به کار گرفته شد
کد خبر: ۳۲۷۰۶۸
۲۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۳
0
«تپمپی» برای سومین بار پیاپی در چند سال اخیر اقدام به افزایش سرمایه از محل سود انباشته کرده است.

به گزارش واحد تحلیل و ارزیابی پول نیوز (تاپ)، شرکت «صنايع پمپ سازی ايران» قصد دارد بخشی از سود انباشته خود را در مسیر افزایش سرمایه به کار ببندد.

بر اساس گزارش توجیهی هیئت مدیره شرکت، سرمایه 470 میلیارد ريال کنونی قرار است به 630 میلیارد ريال افزایش یابد.

این افزایش سرمایه 34 درصدی که از محل سود انباشته انجام خواهد شد با هدف اصلاح ساختار مالي، مشارکت و تامين منابع مالي جهت افزايش سرمايه شرکت هاي سرمايه پذير، جبران مخارج مربوط به تحصيل سرمايه گذاري هاي جديد و همچنين به منظور جبران مخارج مربوط به سرمايه گذاري هاي انجام شده در سنوات گذشته، به اجرا درخواهد آمد.

شایان ذکر است که دو نوبت قبلی افزایش سرمایه «تپمپی» نیز از محل سود انباشته بود؛ به عبارتی، این شرکت هر زمان که سود انباشته به رقم مطلوبی می رسد اقدام به افزایش سرمایه می کند.

این شرکت برآورد کرده در صورت انجام افزایش سرمایه در سال مالی منتهی به اسفند 98 به سود خالص 145 میلیارد ريالی نزدیک شود؛ در غیر این صورت، سود امسال به 106 میلیارد ريال تنزل خواهد یافت. برای سال 99 نیز سود خالص 215 میلیارد ريالی با فرض افزایش سرمایه پیش بینی کرده است.

پمپاژ سرمایه در «تپمپی»

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: