April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل کارگزاری جهان سهم خبر داد:
کد خبر: ۳۲۷۳۴۹
۲۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
0
مدیرعامل کارگزاری جهان سهم از رشد 150 درصدی بازار سرمایه طی سال جاری خبر داد.

رشد 150 درصدی بازار سرمایه طی سال جاری

 

فرشید اردبیلون جهانی در گفتگو با خبرنگار پول نیوز گفت: در روزهای باقی به پایان سال ممکن است تعداد فروش سهام کاهشی باشد.

وی ادامه داد: اغلب سهامداران در این چند روز باقی به پایان، سهم های خود را فروخته اند و در حال حاضر تنها وضعیت پرتفوی خود را تغییر می دهند.

مدیرعامل کارگزاری جهان سهم در خصوص قیمت سهم ها اظهار داشت: تا پایان سال قیمت سهم های موجود در بازار تغییر قیمتی ندارند و فقط ممکن است تغییرات قیمتی در برخی از سهم ها رخ دهد.

این کارشناس بازار سرمایه بیان داشت: بازار سرمایه از ابتدای سال تا کنون بیش از 150 الی 180 درصد رشد را تجربه کرده و در مقایسه با بازارهای موازی رشد و سوددهی بالایی داشته است.

فرشید اردبیلون جهانی در پیش بینی سال آینده بازار گفت: با توجه به تغییرات حجم مبنا فرابورس و پیش بینی های بانک مرکزی و بانک های جهانی ممکن بازار سرمایه در کوتاه مدت بازدهی بالایی نخواهد داشت.

وی افزود: با توجه به تمهداتی که سازمان بورس برای کاهش هیجان در سال آینده گرفته است پیش می شود که بازار روند معقول و منطقی را دنبال کند.

مدیرعامل کارگزاری جهان سهم در پیش بینی سال آینده بازار گفت: برای تعیین روند بازار سال آینده باید در انتظار پیش بینی شرکت ها در خصوص DPS باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: