April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۲۷۴۳۵
۲۹ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۳
0
نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس طرح گردشگری مجازی را راهکاری موثر برای سرگرمی مردم در قرنطینه و معرفی جاذبه‌ها و امکان گردشگری پایتخت دانست.

به گزارش پول نیوز؛ سید فاطمه ذوالقدر  طرح گردشگری مجازی (( تهران را در خانه ببینیم )) را در شرایط فعلی گامی موثر برای معرفی جاذبه‌ها و اماکن گردشگری پایتخت دانست و گفت: در حال حاضر که مردم در قرنطینه خانگی به سر می‌برند باید برنامه‌های جذابی از سوی دستگاه‌های ذیربط برای سرگرمی و در خانه ماندن آنها پیش بینی و ارائه شود.

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی افزود: به طور قطع طرح گردشگری مجازی می‌تواند تاثیر مناسبی در سرگرم کردن مردم داشته و برای سفرهای آینده آنها مفید باشد البته برگزاری مسابقه پس از معرفی جاذبه‌های گردشگری هم می تواند باعث جذب بیشتر علاقه‌مندان شود.

ذوالقدر فضای مجازی را بهترین و موثرترین راهکار توسعه گردشگری دانست و ادامه داد: متاسفانه در حوزه گردشگری با ضعف تبلیغات مواجه هستیم و هنوز هموطنان اطلاعات درستی از جاذبه‌های گردشگری کشور ندارند در حالی که ایران دارای اماکن و جاذبه‌های فرهنگی و تاریخی زیادی است.  

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس دهم ادامه داد: اغلب کشورها از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی و جذب بیشتر گردشگر استفاده می‌کنند و بهتر است ما هم برای معرفی جاذبه‌های گردشگری و تاریخی و به تبع آن توسعه گردشگری کشور استفاده بیشتری از این فضا ببریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: