April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۰۶۸۱
۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۰
0
در فرآیند سفارش‌گذاری پیش‌گشایش بازار سهام امروز (یکشنبه) نمادهای گروه‌های پتروشیمی و بانکی با بیشترین تقاضای خرید مواجه شده‌اند.
به گزارش پول نیوز؛ در فرآیند پیش‌گشایش بازار سهام امروز (یکشنبه) قدرت خریداران از قدرت فروشندگان بیشتر به نظر می‌رسد و باید شاهد شروع سبز دیگری برای بورس باشیم.
در جریان سفارش‌گذاری امروز سه نماد شپنا، وتجارت و ذوب به ترتیب با یک میلیارد و ۸۳، ۵۹۴ و ۴۷۷ میلیون صف خرید، بیشترین حجم متقاضی را به خود اختصاص دادند. به طور کلی به نظر می‌رسد امروز استقبال از نمادهای پتروشیمی و بانکی بیش از سایر گروه‌های صنعت باشد.
معاملات امروز بازار سهام در حالی از دقایقی دیگر آغاز می‌شود که روز گذشته، شاخص کل با عبور از کانال یک میلیون واحدی رکورد تازه‌ای از خود به جای گذاشت تا نگرانی‌ها در خصوص مقاومت روانی سنگین یک میلیونی و سقوط شدید شاخص کل برای مدتی برطرف شود.
دیروز بازگشایی نماد شستا از سوی ناظر بازار باطل اعلام شد و کشف فیمت مجدد این نماد امروز بدون دامنه نوسان انجام می‌شود. در صورتی که امروز نیز کشف نرخ صورت نگیرد، این نماد با همان دامنه نوسان ۵ درصدی معامله خواهد شد. همچنین با اعلام ناظر بازار، معاملات امروز نماد «صبا» پس از کشف نرخ در روز گذشته، امروز از ساعت ۱۳: ۳۱ تا ۱۴: ۳۰ خواهد بود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: