May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
«سيگنال» دستيار جديد بورسي‌ها
کد خبر: ۳۳۲۶۹۳
۲۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۵
0
براي رفع نگراني مردم از حضور فيزيکي در دفاتر پيشخوان دولت براي احراز هويت سجام، اپليکيشن سيگنال معرفي شد.

بدون حضور فيزيکي؛ احراز هويت شويد

به گزارش خبرنگار پول نيوز، دکتر علي رسولي زاده مديرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالی پارت در نشست خبري معرفي اپليکيشن جديد سيگنال با بيان اين مطلب گفت: براي ورود به بازار سرمايه ثبت نام در سامانه سجام جز کارهاي ضروري است که بايد به صورت فيزيکي صورت بگيرد اما؛ در شرايط امروزِ کرونايي کشور انجام اين مهم به صورت فيزيکي شايد مناسب نباشد.

 

وي ادامه داد: خوشبختانه استقبال از بازار سرمايه در ماه هاي اخير بسيار زياد بوده و اين بدان معني است که ميزان مراجعه براي احراز هويت و گرفتن کد سجام نيز افزايش يافته و حال مجموعه مالي پارت براي رفع نياز مردم و اهالي بازار سرمايه دست به ابتکاري جديد با بهره گيري از هوش مصنوعي زده است.

بدون حضور فيزيکي؛ احراز هويت شويد

مديرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالي پارت در مورد اپليکيشن سيگنال گفت: از 6 خردادماه اهالي بازار سرمايه براي احراز هويت به جاي حضور فيزيکي مي توانستند از اپليکيشن سيگنال کمک بگيرند و نيازي به حضور در دفاتر مخصوص اين کار نيست.

 

به گفته رسولي زاده اين اپليکيشن احراز هويت را در 8 مرحله و در کسري از ثانيه انجام مي دهد.

بدون حضور فيزيکي؛ احراز هويت شويد

رسولي زاده در گفتگو با پول نيوز در مورد ضرورت معرفي سيگنال به بازار سرمايه و کمکي که اين اپليکيشن به بورس مي کند گفت: بازار سرمايه و فعاليت در آن نيازمند اطلاعات است و اين داده ها هستند که مبناي تصميم گيري در بازار سرمايه هستند و هر چه اطلاعات غني‌تر و به روزتر باشد امکان تصميم گيري بهتر براي مردم فراهم مي شود.

 

وي ادامه داد: سيگنال تلاش کرده است اطلاعاتي را که براي مردم مهم و ضروي است تا بهترين تصميم را بگيرند از طريق يک درگاه مجتمع در اختيار ايشان قرار دهد تا بتوانند به خوبي و با کيفيت بالا فرآيند تصميم گيري و تصميم سازي را طي کرده و نسبت به سرمايه گذاري در بازار سرمايه اقدام کنند.

بدون حضور فيزيکي؛ احراز هويت شويد

رسولي زاده در مورد ميزان استقبال از اپليکيشن سيگنال براي احراز هويت گفت: تا امروز بيش از 500 هزار نفر از طريق سيگنال براي احراز هويت اقدام کرده اند و پيش بيني ما براي آينده استفاده ميليوني از اين اپليکيشن براي احراز هويت است.

 

مديرعامل شرکت پردازش اطلاعات مالي پارت در پايان با تاکيد بر ايجاد زيرساخت هاي امنيتي براي حفظ اسرار ثبت نام کنندان گفت: الزامات ملي در اين سامانه کاملا رعايت شده است و با فظ محرمانه بودن افراد تمام اطلاعات پردازش مي شود.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: