May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۳۹۰۰
۱۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰
0
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت می گوید کاهش قیمت‌ کالاها در گرو کنترل اثر شاخص‌های کلان اقتصادی است زیرا برخی از شاخص‌های خُرد در حوزه تنظیم بازار مانند نوسانات حاصل از تغییر عرضه و تقاضا قابل کنترل است.
به گزارش پول نیوز، حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت درباره افزایش قیمت کالاهای اساسی در بازار، گفت: کاهش قیمت‌ کالاها در گرو کنترل اثر شاخص‌های کلان اقتصادی است زیرا برخی شاخص‌های خُرد در حوزه تنظیم بازار مانند نوسانات حاصل از تغییر عرضه و افزایش تقاضا -در مقاطع خاص- قابل کنترل است.

سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: با کنترل شاخص‌های کلان، قیمت  کالاها کاهش می‌یابد.
وی همچنین به حضور در کمیسیون صنایع و معادن مجلس اشاره کرد و ادامه داد: در نخستین جلسه ای که در خدمت اعضای کمیسیون و معادن بودم، نمایندگان دغدغه های خود را مطرح کردند.

عبور از گردنه مشکلات با همکاری کمیسیون صنایع و معادن مجلس و وزارت صمت
سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت اظهار کرد: از آنجایی که بیشتر اعضای کمیسیون صنایع و معادن در گذشته سمت های اجرایی و مقام های علمی داشتند، نکاتی که مطرح کردند، تخصصی بود و باید مورد توجه وزارت صنعت، معدن و تجارت قرار گیرد.

وی با تاکید بر اینکه باید همکاری مناسبی میان وزارت صمت و کمیسیون صنایع و معادن صورت گیرد، اضافه کرد: با تحقق این مهم می توان از گردنه مسائل و مشکلات کشور عبور کرد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: