April 2024 30 / سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۵۶۷۸
۱۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۴
0
سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، توسعه شهری توس گستر و به ‌پرداخت ملت در بورس و معامله‌گران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، عمران و توسعه شاهد و جنرال مکانیک در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.
کدام سهامداران امروز بیشترین سود را کسب کردند؟
به گزارش پول نیوز، شاخص بورس در جریان معاملات روز چهارشنبه بازار سرمایه با رشد ۳۹ هزار و ۱۷۴ واحدی، در ارتفاع ۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۲۱۹ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۸ میلیارد و ۸۲۹ میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۹ هزار و ۱۲۴ میلیارد تومان در بیش از ۲ میلیون و ۹۷ هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های لنت ترمز ایران، توسعه شهری توس گستر و به ‌پرداخت ملت بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه دارویی برکت، آهنگری تراکتورسازی ایران و داروسازی جابر ابن حیان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازار‌های فرابورس ایران هم با معامله ۲ میلیارد و ۷۸۰ میلیون ورقه به‌ارزش ۶ هزار و ۸۹۷ میلیارد تومان در یک میلیون و ۶۲۱ هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۵ واحد رشد کرد و در ارتفاع ۲۱ هزار و ۱۲۲ واحد قرار گرفت.

در این بازار هم سهامداران شرکت‌های کشاورزی و دامپروری بینالود، عمران و توسعه شاهد و جنرال مکانیک بیشترین رشد را داشتند و انواع اوراق تسهیلات مسکن به همراه شرکت‌های گروه کارخانجات صنعتی تبرک، سرمایه‌گذاری توسعه و عمران استان کرمان و صنعت روی زنگان بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: