April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۷۳۱۵
۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۷
0
رئیس سازمان بورس مهمترین مصوبات جلسه دیروز شورای عالی بورس را دو مورد آغاز پذیره‌نویسی بورس املاک از مهر ماه و پیگیری وضعیت آکنتور برای بازگشایی نماد اعلام کرد. با این سخنان به نظر می‌رسد دستور جلسه‌ای برای افزایش دامنه نوسان بورس نبوده است.
پذیره‌نویسی بورس املاک از مهر ماه آغاز می شود
به گزارش پول نیوز، روز گذشته در ساعات نزولی شاخص بورس خبری مبنی بر برگزاری احتمالی جلسه شورای عالی بورس و بررسی موضوع تغییر دامنه نوسان سهام بزرگ به 10 درصد منتشر و سپس این موضوع تکذیب و اعلام شد که تصمیمی در این مورد گرفته نخواهد شد.

در همین حال رئیس سازمان بورس مهمترین مصوبات جلسه دیروز شورای عالی بورس را دو مورد آغاز پذیره‌نویسی بورس املاک از مهر ماه و پیگیری وضعیت آکنتور برای بازگشایی نماد اعلام کرد. با این سخنان به نظر می٬رسد دستور جلسه‌ای برای افزایش دامنه نوسان بورس نبوده است.

حسن قالیباف اصل در این مورد گفته است: شورای عالی بورس دیروز (سه‌شنبه 11 شهریور ماه) آخرین وضعیت راه‌اندازی بورس املاک و مستغلات و امتیازات را بررسی کرد. در این زمینه مقرر شد تا هیات موسس، اساسنامه را تنظیم و به سازمان بورس و اوراق بهادار ارسال کند تا در صورت تایید نهایی، پذیره نویسی این بورس از مهرماه آغاز شود.

قالیباف اضافه کرد: آخرین وضعیت آکنتور نیز به شورا گزارش و مقرر شد تا انجام اقدامات لازم برای بازگشایی نماد این شرکت از سوی سازمان امور مالیاتی، بانک مرکزی و سازمان تامین اجتماعی سرعت گیرد.

وی تصریح کرد: در همین راستا، یکی از اعضای شواری عالی بورس به عنوان نماینده ویژه انتخاب شد تا در کنار سازمان بورس و اوراق بهادار، پیگیر این موضوع باشد تا هرچه سریعتر، نماد این شرکت در بورس بازگشایی شود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: