May 2024 01 / چهارشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیر آکادمی رویال بورس در گفتگو با پول نیوز پاسخ داد:
کد خبر: ۳۳۷۸۹۸
۲۱ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۵
0
مدیر آکادمی رویال بورس بیان کرد: امروزه، چون حمایتی از سوی حقوقی‌ها صورت نمی‌گیرد با افت شاخص روبه رو هستیم، اما اگر حمایت از بازار پر قدرت‌تر باشد، بازار به روند متعادل می‌رسد و در روز‌های بعد شاخص مثبت می‌شود.
تولیدی/// منتشر نشود/// چرا حقوقی‌ها از بازار سرمایه حمایت نمی‌کنند؟
قاسم صادقی مدیر آکادمی رویال بورس و کارشناس بازار سرمایه در خصوص حال و روز بازار سرمایه به خبرنگار پول نیوز گفت: در حال حاضر شرایط اصلاحی بر بازار حاکم است و جرقه این اتفاق از لغو عرضه دارا دوم در بورس خورد که در آن زمان مردم هم نسبت به بازار سرمایه بی اعتماد شدند و یک اصلاح عمیق در بازار صورت گرفت.

وی افزود: امروزه در بازار سرمایه باید کف سازی صورت گیرد و، چون سهامداران تازه وارد این بازار شده اند با افت و خیز شاخص آشناییت نداشته و این افت و خیز‌ها موجب نگرانی آن شده است اگر حمایت عمیق حقوقی‌ها از بازار صورت نگیرد، بازار قدرت این را ندارد که شاخص را مثبت کند.

مدیر آکادمی رویال بورس اظهار کرد: اخباز ضد و نقیضی که منتشر می‌شود بی اعتمادی مردم را نسبت به بازار سرمایه افزایش میدهد و، چون حمایتی از سوی حقوقی‌ها صورت نمی‌گیرد، سهامداران سهام خود را فروخته و از بازار خارج می‌شوند.

صادقی مطرح کرد: حمایت حقوقی‌ها از بازار سرمایه باید پر قدرت باشد، چون بی اعتمادی سهامداران افزایش یافته است، حمایت هم باید پرقدرت‌تر باشد و جلوی حقوقی‌ها برای فروش گرفته شود تا بتواند شاخص را به سمت و سوی مثبت حرکت دهد.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: