May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۳۸۴۵۶
۲۸ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۱
0
یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پردیس از فروش اقساطی ۲ هزار واحد از واحدهای مسکن مهر پردیس در مردادماه خبر دا و اظهار کرد این رکورد در ماه جاری افزایش خواهد داشت.

مسکن مهر پردیس اقساطی فروخته می شود

به گزارش پول نیوز ، مسکن مهر پردیس از جمله شهرهای جدید حومه تهران به شمار می رود که بر اثر افزایش قیمت شدید خانه در مرکز شهر به ناگاه مورد توجه فراوان واقع شده و قیمت ها در این منطقه به صورت تصاعدی گران شده است. این درحالیست که پیش از تورمی که طی ۲ سال اخیر گریبان گیر اقتصاد کشور شده، مسکن مهر به طور کلی و مسکن مهر پردیس به عنوان یکی از پروژه های این طرح عظیم، به دلیل دور افتاده بودن از شهرها و کمبود امکانات زیرساختی چندان مورد توجه قرار نگرفته بود.

 

در تازه ترین تحول مرتبط با مسکن مهر پردیس یک مقام مسئول در شرکت عمران شهر جدید پردیس اعلام کرد فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در این شهر به تعداد بیش از ۴ هزار واحد رسیده است.

 

رکورد فروش ۲ هزار واحد به صورت اقساطی در پردیس طی مردادماه

 

 مهدی هدایت مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پردیس امروز در جریان بازدید قائم مقام وزیر راه و شهرسازی از پروژه های این شهر گفته است: ماه گذشته برای نخستین‌بار در پردیس موفق به فروش اقساطی دو هزار واحد شدیم و با تدابیر انجام شده در ماه جاری نیز به این رکورد خواهیم رسید.

 

در این رابطه جلسات مستمری را با بانک مسکن برگزار کرده‌ایم تا کل فرآیند فروش اقساطی واحدهای مسکن مهر در پردیس به صورت سیستمی انجام شود. به این منظور تمام زیرساخت‌های لازم فراهم شده است و اگر بتوانیم آن را عملی کنیم، قطعا به رکورد فروش اقساطی چهار هزار واحد در طول یک‌ماه نیز دست خواهیم یافت.

 

او با بیان اینکه تاکنون حدود ۴۱ هزار واحد مسکن مهر در پردیس به فروش اقساطی رسیده و ۴۵ هزار واحد افتتاح شده است، گفت: تا پایان آبان‌ماه جاری نیز ۲۱ هزار واحد دیگر افتتاح می‌شود. به این ترتیب به‌جز حدود پنج هزار واحد مسکن مهری که ساخت آن امسال آغاز شده است و سال آینده به پایان خواهد رسید، مابقی واحدهای مسکن مهر در سال جاری تکمیل خواهند شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: