April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۴۰۰۸۸
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵
0
فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: جزیره کیش با زیرساخت ها و ظرفیت هایی که در حوزه گردشگری دارد می تواند گردشگران زیادی را از نقاط مختلف دنیا به این منطقه جذب کند.

به گزارش پول نیوز، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح در بدو ورود به جزیره کیش در دیدار با غلامحسین مظفری مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، این منطقه را به عنوان یکی از مناطق گردشگری برتر عنوان کرد و گفت: با استاندارد سازی و فعالیت هایی که در حوزه ارائه خدمات به تمام مسافرانی که قصد سفر به کیش را دارند می تواند مقصد گردشگران در تمام فصل های سال باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش با بیان این که اقداماتی که در حوزه پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در این منطقه انجام شده است توانستیم با رعایت ضوابط بهداشتی شاهد افزایش ۱۲ درصدی ورود گردشگران به این منطقه باشیم و نمایشگاه هایی از جمله نمایشگاه بین المللی فولاد ایران را در این متطقه برگزار کنیم.

غلامحسین مظفری با اشاره به این که ۶۰ هتل جدید در این منطقه در حال ساخت است، گفت: نظارت های گردشگری و عمرانی در خصوص استاندارد سازی ها در حوزه های مختلف با جدیت تمام در حال پیگیری است و خوشبختانه کسانی که در حوزه های عملیات و اجرای هتل در جزیره کیش فعالیت می کنند،تجربه و تخصص کافی را دارند.

وی در ادامه تصریح کرد: استاندارد سازی و ارائه خدمات با کیفیت به گردشگران موجب ترغیب شمار زیادی از مسافران از داخل و خارج از کشور به این منطقه شده است
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: