May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۵۴۰۱۹
۲۰ تير ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۳
0
روند صعودی در بازار ایران خودرو امروز 20 تیر 1400 نیز ادامه داشت و اینبار خانواده 206 طعم رشد قیمت را چشید.
رشد قیمت در خانه 206 راهم کوبید!+ جدول
به گزارش پول نیوز، با گذشت یک هفته از تعطیلات پیک پنجم کرونا و یکه تازی خانواده سمند در بازار، امروز خانواده سمند از بازار عقب کشیدند و رشد قیمت به «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» رسید.

رشد قیمت در بازار پرطرفدار‌های ایران خودرو در حالی رخ داده که فعالان بازار خودرو پیش بینی می‌کردند با توجه به شروع تعطیلات کرونا بازار خودرو آرام آرام به سمت نزولی شدن گام برخواهد داشت، اما در میان پرطرفدار‌های ایران خودرو شاهد نوعی مقاومت هستیم، بطوریکه در کنار ثبات قیمت غالب محصولات این شرکت شاهد رشد قیمت در بازار محصولات این شرکت نیز هستیم. رشد قیمت این دو خودرو در حالی رقم خورد که به گفته فعالان بازار خودرو با توجه به تعطیلی نمایشگاه‌ها و مراکز شماره گذاری در حاضر معامله‌ای در بازار صورت نمی‌گیرد و فعلا بازار در حالت سکون بسر می‌برد.

از جمله محصولات پرتیراژ ایران خودرو می‌توان به «پژو ۲۰۶ تیپ ۲»، «پژو ۲۰۶ تیپ ۵»، «پژو ۲۰۶ صندوقدار»، «سمند LX»، «سمند LX با موتور EF۷» و «سمند سورن» اشاره کرد.

ارزیابی بازار خودرو نشان دهنده آن است که در میان محصولات ایران خودرو قیمت امروز «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» بدون تغییر در بازار ۲۱۶ میلیون تومان ارزش گذاری شد. «پژو ۲۰۶ تیپ ۵» و «۲۰۶ صندوقدار» نیز امروز با رشد یک میلیون تومانی قیمت به ترتیب با قیمت ۲۶۵ و ۲۴۹ میلیون تومان قیمت گذاری شدند.

از سوی دیگر خانواده سمند که چند هفته بود روی ریل رشد قیمت قرار داشت امروز ترمز افزایش قیمت در بازار را کشیدند و بدون افزایش قیمت عرضه شدند. براساس ارزیابی بازار خودرو قیمت «سمند LX با موتور EF۷» امروز بدون افزایش در بازار ۲۳۸ میلیون تومان رسید. «سمند LX» نیز امروز در بازار ثبات قیمت داشت و با قیمت ۲۰۹ میلیون تومان قیمت گذاری شد. از سوی دیگر رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است که «سمند سورن» نیز بدون تغییر با قیمت روز گذشته ۲۴۶ میلیون تومان در بازار قیمت گذاری شد.
برچسب ها: پول ، پول نیوز ، ماشین ، خودرو ، پژو
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: