کد خبر: ۳۷۹۳۱۸
۰۴ تير ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰
0
تمامی ادارات دولتی و زیر مجموعه سازمان و بانک‌ها به غیر از سازمان‌ها و نهاد‌های امدادرسانی و عملیاتی امروز شنبه چهارم تیر تعطیل اعلام شد.
در پی وقوع زلزله کلیه ادارات، نهادها، بانک‌ها و مجموعه سازمان تعطیل شد
با توجه به پس لرزه‌های حادث شده از ساعت ۸ صبح تا کنون، شنبه چهارم تیر تعداد ۷ پس لرزه و نزدیک شدن کانون زلزله به کیش در جلسه ستاد بحران مصوب شد کلیه ادارات دولتی، بانک‌ها و زیر مجموعه سازمان به غیر از سازمان‌ها و نهاد‌های امدادرسانی و عملیاتی تعطیل اعلام شود.

سعید پورزادی اظهار داشت: مردم به بازار‌ها مراجعه نکنند و تعطیلی بازار‌ها با تصمیم هیئت مدیره بازار‌ها اعلام خواهد شد.

پورزادی با بیان این که دانشگاه‌ها تعطیل اعلام شد و تصمیم نهایی با هم فکری مسوولان دانشگاه‌ها اتخاذ می‌شود، افزود: نیرو‌های امدادی در حالت آماده باش هستند و برخی از کیشوندان در زمان وقوع زلزله و هنگام فرار آسیب جزئی دیدن که به بیمارستان انتقال داده شدند

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت پذیرش بیمارستان بر اساس تریاژ هست و همچنین توصیه می‌شود مردم از ازدحام در پمپ بنزین‌ها اجتناب کنند.

سعید پورزادی در ادامه سخنان خود تصریح کرد: نیرو‌های آتش نشانی و اسکان آمادگی لازم را دارند و توصیه می‌شود مردم در جا‌های مسقف قرار نگیرند

پورزادی اظهار داشت: جلسات نیرو‌های امدادی و انتظامی و ارتش در حال برگزاری است.

وی بیان داشت: وضعیت آب و برق در منطقه آزاد کیش پایدار است و اتفاقی رخ نداده است و مردم هوشیار باشند و آرامش خود را حفظ کنند.

سعید پورزادی تاکید کرد: از نظر دارو، مواد غذایی و ضرورت‌های مردم هیچ مشکلی نداریم، تمام شرایط مهیا است، هیچ جای نگرانی وجود ندارد و همانند گذشته اسکان در شرایط اضطراری آماده است.

پورزادی با تاکید بر اینکه مردم از فعالیت‌های هیجانی به خصوص در شبکه‌های اجتماعی اجتناب کنند افزود: افرادی در شبکه‌های اجتماعی قصد به هم ریختن آرامش را داشته باشند از سوی مجموعه‌های امنیتی رصد می‌شوند و با آن‌ها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: مشکلی در خصوص برق نخواهیم داشت، همچنین در بحث سوخت خودرو‌ها نیز ذخیره سازی انجام شده و ستاد بحران در حال رصد و نظارت است.

سعید پورزادی اظهار داشت: همکاری مجموعه رسانه‌ها در انعکاس صحیح اخبار و اطلاعات و همچنین تذکرات لازم به اشخاصی که مطالب کذب منتشر می‌کنند در چنین شرایطی ضروری است.

معاون عمرانی و زیر بنایی سازمان منطقه آزاد کیش گفت: بحث اسکان را در نقاط مختلف پیش بینی کرده و سعی می‌کنیم فراتر از استاندارد عمل کنیم.

وی تصریح کرد: در صورتی که با کاهش پرواز مواجه شدیم، نسبت به افزایش پرواز‌ها با سازمان هواپیمایی پیگیری‌های لازم انجام خواهد شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: