کد خبر: ۴۱۱۱۵۰
۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵
0
یک مجتمع گردشگری به مساحت هفت هزار متر مربع و با سرمایه‌گذاری 80 میلیارد تومانی بخش خصوصی با حضور نماینده ویژه رییس جمهور و دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در منطقه آزاد انزلی به بهره‌برداری رسید.

یک مجتمع گردشگری با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی در انزلی افتتاح شد

در جریان سفر حجت الله عبدالملکی به منطقه آزاد انزلی، یک مجتمع گردشگری، تفریحی و اقامتی به مساحت ۷ هزار متر مربع افتتاح شد.

این مجموعه گردشگری، تفریحی، اقامتی دارای امکاناتی همچون ۱۷ واحد اقامتی با ۱۱۰ تخت مسافرتی برای اقامت گردشگران ورودی به فاز تجارت و گردشگری منطقه، و رستوران ساحلی بوده که جهت احداث و تجهیز این مجموعه ۸۰ میلیارد تومان از سوی سرمایه‌گذار بخش خصوصی هزینه شده است.



افتتاح این مجتمع، زمینه اشتغال مستقیم برای ۶۳ نفر را فرآهم نموده و یکی از بسته‌های سرمایه‌گذاری کیمیا، سازمان منطقه آزاد انزلی در حوزه گردشگری است که در سال‌جاری تهیه و تدوین گردیده که با استقبال سرمایه‌گذاران مواجه شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: