April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
تحلیلگران کیتکو پیش‌بینی کردند؛
کد خبر: ۳۸۱۰۸۸
۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۰
0
تحلیل‌گران در روز‌های آتی برای طلا بازاری پرنوسان پیش‌بینی می‌کند.
پیش‌بینی روز‌های پرهیجان برای طلا در هفته آتی
بسیاری از تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که طلا در حال بازگشت به روند صعودی است. آنان با اشاره به نوسانات شاخص دلار و امکان بازگشت این شاخص از رکوردزنی‌های چند هفته‌ای اخیر، روز‌های بهتری را برای طلا پیش‌بینی می‌کنند.

کریس وکیو، استراتژیست ارشد بازار در DailyFX.com، در این باره تاکید کرد: دلار آمریکا به دلیل اقدامات اخیر فدرال رزرو در حوزه نرخ سود در حال کاهش ارزش است.

این هفته ۱۸ تحلیلگر وال استریت در نظرسنجی طلای کیتکو نیوز شرکت کردند. در میان شرکت کنندگان، ۱۲ تحلیلگر، معادل ۶۷ درصد آنها، در کوتاه مدت نسبت به طلا خوش بین هستند. درمقابل، شش تحلیلگر به تحولات طلا در هفته آتی خوش‌بین نیستند.

به دلیل مشکلات فنی، این هفته تنها ۱۸۷ نفر در نظرسنجی آنلاین خرده فروشی شرکت کرده‌اند. از این تعداد ۱۰۵ نفر یا ۵۶ درصد روند قیمت طلا در هفته آتی را صعودی، ۲۸ درصد دیگراین روند را نزولی، ۱۶ درصدهم این روند را کم‌نوسان پیش‌بینی کرده‌اند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: