April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۸۶۰۸۰
۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
0
مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب کرد.

خبر مشکوک جان باختن یک دانش‌آموز اردبیلی

کلام‌الله صفری با اشاره به شایعات و ادعای رسانه‌های معاند درباره جان باختن یک دانش آموز دختر در اردبیل را تکذیب و اظهار داشت: این ادعا کاملا دروغ است و به هیچ وجه صحت ندارد.

وی با اشاره به مانور گسترده رسانه‌های ضد انقلاب و انتشار وسیع این خبر کذب تصریح کرد: مردم مومن، انقلابی و غیرتمند اردبیل تحت تاثیر شایعات رسانه‌های معاند قرار نمی‌گیرند.

صفری با بیان اینکه این ادعا‌ها برای تهییج عواطف مردم انقلابی اردبیل است، تصریح کرد: در اردبیل تاکنون هیچ کشته و مجروحی نداشتیم و حتی دستگیری افراد هم در این شهر قابل توجه نبوده است.

وی خاطر نشان کرد: هیچ دانش‌آموزی طی روز‌های اخیر دستگیر نشده و این موضوع نیز کذب است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: متاسفانه شائبه‌ها و جوسازی رسانه‌های معاند سبب ایجاد برخی شایعات در تجمعات اخیر شده که برخی با دامن زدن به این مسائل درصدد ایجاد آشوب و ناامنی هستند.

وی با اشاره به اینکه هیچ مشکلی در امنیت و آرامش حاضران در تجمعات ایجاد نشده است، گفت: اتفاقا آرامش حاکم در استان سبب شده تا عصبانیت و خشم معاندان نظام مضاعف شود.

صفری با اشاره به برخورد با هنجارشکنان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی نیز اذعان کرد: رسانه‌های انقلابی باید در راستای تحقق اهداف انقلاب اسلامی حرکت کنند تا نقشه‌های شوم دشمنان در این زمینه خنثی شود.

وی گفت: انتظار داریم مردم شریف و ولایتمدار استان هیچ توجهی به شایعه‌ها نداشته باشند و اخبار را از خبرگزاری‌ها و رسانه‌های رسمی پیگیری کنند و نباید اجازه دهیم تا معاندان نظام به شایعه‌ها دامن زده و آرامش مردم را خدشه‌دار کنند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: