April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
هنوز تکلیف طرح ساماندهی استخدام مشخص نیست
کد خبر: ۳۸۶۷۸۵
۰۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴
0
نماینده کارگران شرکتی و قراردادی سراسر کشور گفت: نمایندگان مجلس این هفته نوبت صحن طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت را مشخص کنند.

کارکنان دولت در انتظار لطف نمایندگان مچلس

رامین اناری از تعلل طولانی در تصویب طرح ساماندهی انتقاد کرد و گفت: نمایندگان مجلس باید دست بجنانند؛ وقت زیادی تلف شده و اتلاف وقت بیشتر اصلاً جایز نیست.

این فعال کارگری افزود: ما با نمایندگان مجلس مشغول رایزنی و گفتگو هستیم؛ اکثریت قریب به اتفاق نمایندگان با طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت و تصویب آن موافقند؛ ما توقع داریم همین هفته نوبت صحن طرح را مشخص کنند و با صراحت بگویند طرح چه زمانی به صحن مجلس می‌آید و مصوب می‌شود.

به گفته‌ی اناری، انتظار جامعه‌ی میلیونی هدف طولانی شده است؛ وعده داده بودند که بعد از پایان تعطیلی مجلس، طرح ساماندهی جزو اولویت‌هاست، اما متاسفانه به طرح‌های دیگری پرداختند که به اندازه‌ی طرح ساماندهی ضرورت و اولویت نداشت.

اناری در پایان تاکید کرد: همین هفته نوبت صحن را مشخص کنند؛ هزاران کارگر در نهاد‌های مشمول چشم انتظار تصویب طرح قبل از پایان آبان هستند.

گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: