May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۰۳۴۵
۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
0
جمعی از کارشناسان ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد، زیرساخت ها و صنایع مستقر در آن دیدن کردند.

بازدید جمعی از کارشناسان ایمیدرو از منطقه ویژه اقتصادی لامرد

به گزارش روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، جمعی از کارشناسان ایمیدرو با حضور در منطقه ویژه اقتصادی لامرد ضمن بازدید از این منطقه و زیرساخت‌های آن، بندر پارسیان و همچنین مجتمع آلومینیوم جنوب با کوروش فتاحی، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد بازدید کردند.

فتاحی در این دیدار اظهار کرد: دسترسی به بندرپارسیان و بازار حوزه خلیج فارس، برخورداری از نیرو‌های تحصیلکرده و متخصص و دسترسی به آب‌های آزاد از امتیازات ویژه این منطقه به شمار می‌رود که می‌تواند دستاورد‌های مطلوبی برای سرمایه گذاران منطقه به همراه داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در آینده منطقه ویژه اقتصادی تبدیل به منطقه ویژه خلیج فارس دوم خواهد شد، افزود: فراهم شدن زیرساخت‌ها و استقرار صنایع بالادستی از جمله سالکو از دیگر مزایای حضور سرمایه گذارارن به ویژه در حوزه صنایع پایین دستی آلومینیوم در این منطقه به شمار می‌رود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: