کد خبر: ۳۹۰۶۱۲
۱۷ دی ۱۴۰۱ - ۰۲:۰۰
0
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با تأکید بر اصل ٣١ قانون اساسی، تأمین مسکن را یکی از مهم‌ترین رویکردهای دولت مردمی سیزدهم عنوان و اعلام کرد: بر اساس این تفاهم نامه ۱۰۰هزار واحد مسکونی در قالب تعاونی مسکن برای کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سراسر کشور ساخته می‌شود.

ساخت ۱۰۰هزار واحد مسکونی برای دانشگاه آزاد اسلامی در قالب تعاونی مسکن

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «سیدصولت مرتضوی» در آیین امضای تفاهم‌نامه همکاری مشترک وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با دانشگاه آزاد اسلامی که امروز، چهارشنبه ۱۴ دی‌ماه با حضور «محمد مهدی تهرانچی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در محل این وزارتخانه برگزار شد، اظهار کرد: در راستای توسعه اشتغال دانش‌بنیان باید از ظرفیت‌های صاحب‌نظران دانشگاهی استفاده مطلوب داشته باشیم.
 
وی افزود: پیوند بین صنعت و دانشگاه زمینه ارتقای ارزش‌افزوده محصولات و خودکفایی در تولید را فراهم می‌کند.
 
به گفته مرتضوی، ارائه آموزش‌های مهارتی و فنی‌وحرفه‌ای در جوار کارگاه‌ها و دانشگاه‌ها نقش مهمی در تربیت نیروی متخصص و ماهر کشور دارد.
 
وی گفت: در بخش بهداشت و درمان نیز استفاده از ظرفیت‌های بیمارستانی سازمان تأمین اجتماعی و بهره‌مندی از توان علمی و تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی باید مدنظر گرفته شود.
 
مرتضوی با اشاره به برنامه دولت سیزدهم در احداث سالانه یک میلیون واحد مسکونی در کشور اضافه کرد: این برنامه تا الان توفیقات خوبی داشته، البته یک فرآیند بلندمدت است که در آینده نتایج آن را ملاحظه خواهیم کرد.
 
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی تصریح کرد: تأکید رئیس‌جمهور بر استفاده از ظرفیت متخصصان دانشگاه‌ها است و این تفاهم‌نامه در راستای استفاده از همین ظرفیت با دانشگاه آزاد اسلامی امضاء شد.
 
وی با بیان اینکه اساتید و کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه مسکن صاحب حق هستند، تأکید کرد: انعقاد تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد اسلامی اقدامی مهم و مبارکی در تأمین مسکن محسوب می‌شود.
 
مرتضوی خاطرنشان ساخت: امضای این تفاهم‌نامه را آغازی بر انجام کار‌های بزرگ بین وزارت تعاون و دانشگاه آزاد اسلامی می‌دانیم.
 
«مهدی مسکنی» معاون امور تعاون وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی نیز در این نشست گفت: انعقاد این تفاهم‌نامه مشترک با هدف احداث ۱۰۰هزار واحد مسکونی برای کارمندان و اعضای هیأت علمی دانشگاه آزاد اسلامی در قالب تعاونی‌های مسکن و تقویت و توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان انجام شد.
 
مسکنی افزود: تأمین زمین مورد نیاز برای ساخت این تعداد واحد مسکونی برعهده دانشگاه آزاد اسلامی و ثبت و تشکیل اتحادیه تعاونی‌های مسکن در سطح استانی و ملی در سراسر کشور تعهد معاونت امور تعاون است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: