مدیرعامل صبا فولاد خلیج فارس از سهمیه بندی انرژی در صنعت انتقاد کرد
کد خبر: ۳۹۱۰۸۷
۲۵ دی ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
شرکت صبا فولاد خلیج فارس در کنار دیگر شرکت‌های مطرح فولادساز کشور در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران حضور یافت.

حضور صبا فولاد خلیج فارس در چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران (+فیلم)

دکتر احسان دشتیانه مدیر عامل صبا فولاد خلیج فارس در گفتگو با پول نیوز گفت: سرمایه گذاری فولاد در کشور باید تسهیل شود و از طرفی هم سهمیه بندی مصرف انرژی در بخش صنعت هیچوقت در اقتصاد جواب نمی‌دهد و باید در وهله اول اصلاح الگوی مصرف خانگی صورت گیرد تا بخش صنعت بخصوص فولاد هم بتواند برای ۱۲ ماه سال برنامه ریزی دقیقی داشته باشد.

چهارمین جشنواره و نمایشگاه ملی فولاد ایران با رویکرد بومی‌سازی، افزایش توان ساخت داخل و توسعه تکنولوژی، با حضور شرکت‌های بزرگ فولادی و معدنی در کنار شرکت‌های دانش بنیان و سازندگان مطرح داخلی، به مدت سه روز از ۲۰ الی ۲۲ دی ماه در تهران برگزار شد.


در این رویداد، میز تعمیق ساخت داخل زنجیره آهن و فولاد با امضای قراردادهایی در حوزه بومی سازی و توسعه تکنولوژی، انعقاد تفاهم نامه چند جانبه حمایت از بومی سازی در زنجیره آهن و فولاد، تقدیر از چهره های تاثیرگذار زنجیره آهن و فولاد ایران و اهدای تندیس جایزه ملی فولاد ایران به برگزیدگان (شرکت های دانش بنیان و سازندگان برتر داخلی)، برگزار و انجام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: