کد خبر: ۳۹۱۶۱۲
۰۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۰
0
بر اساس نتایج بیست‌وپنجمین رتبه‌بندی شرکت‌های برتر ایران (رتبه بندی IMI-۱۰۰)، بانک رفاه کارگران رتبه ۹ در میان یکصد شرکت برتر و رتبه ۲ در گروه بانک‌ها و مؤسسات اعتباری را از نظر شاخص فروش به خود اختصاص داد.

بانک رفاه کارگران رتبه دوم در بین بانک‌ها و نهم در بین یکصد شرکت برتر ایران را کسب کرد

به گزارش مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در همایش شرکت‌های برتر ایران که روز دوشنبه سوم بهمن‌ماه با حضور جمعی از مسئولان کشوری، صاحبان و مدیران بنگاه‌های اقتصادی، کارآفرینان برتر، اساتید دانشگاهی و ... با هدف معرفی یکصد شرکت برتر کشور در سال ۱۴۰۱ (بر مبنای صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰) و به همت سازمان مدیریت صنعتی در محل مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا‌و‌سیما برگزار شد، بانک رفاه کارگران به عنوان نهمین شرکت و دومین بانک برتر کشور از نظر شاخص فروش معرفی شد.

بر اساس این گزارش، این بانک با افزایش توانمندی‌ها و قابلیت‌های تخصصی خود در حوزه‌های مختلف و گسترش حمایت‌های مربوطه از تولید ملّی و اشتغال‌زایی، جایگاه خود در بین شرکت‌ها و بانک‌های برتر کشور در سال جاری را ارتقاء بخشید.

شایان ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال گذشته رتبه ۱۱ در بین یکصد شرکت اول کشور و رتبه ۳ در بین بانک‌ها را کسب کرده بود که در سال جاری با ارتقای جایگاه خود در بین شرکت‌های برتر (دو پله) و در بین بانک‌ها و مؤسسات اعتباری (یک پله) به این موفقیت و افتخار دست یافت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: