April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی تشریح کرد
کد خبر: ۳۹۲۹۰۹
۰۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۰
0
معاون برنامه ریزی و تحول بانک ملی ایران با تاکید بر اهمیت چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی،پالایش و پتروپالایش گفت: این همایش در حوزه صنعت پایین دستی نفت و گاز که مشخصا صنایع پتروشیمی پالایشی و پتروپالایشی است می تواند هم افزایی خوبی بین صنعت مالی و صنعت نفت و گاز کشور به عنوان صنعت پیشرو در اقتصاد کشور ایجاد کند.

حضور بانک ملی ایران در چهارمین نمایشگاه صنعت پتروشیمی در کیش+(فیلم)

محمد شیریجیان در چهارمین نمایشگاه و همایش تخصصی حمایت از ساخت داخل در صنعت پتروشیمی، پالایش و پتروپالایش گفت: بانک ملی ایران  در راستای وظیفه حاکمیتی که دارد و به عنوان بانک پیشرو و پیش قراول نظام مالی کشور، یکی از نقاط تمرکز و حوزه های عملکرد وماموریت خودش را در راستای صنایع پیشرو کشور می داند.

وی با تاکید بر این که صنعت نفت وگاز به عنوان مهترین صنایع کشور مطرح است گفت: سهم قابل توجهی از اقتصاد کشور به صورت مستقیم وغیر مستقیم، متعلق به صنعت نفت و گاز کشور است و اگر صنعت نفت گاز عملکرد خوبی داشته باشد، می تواند به عنوان نقش کلیدی برای صنایع کشور نقش آفرینی کند.

بانک ملی ایران مدت سه روز برگزاری نمایشگاه، ضمن تعامل سازنده با فعالان عرصه شرکت های دانش بنیان در حوزه صنعت پتروشیمی و پتروپالایش؛ آخرین خدمات و محصولات جدید، ظرفیت ها، دستاوردها و توانمندی‌های خود را برای توسعه روابط و همکاری های مشترک اقتصادی در حوزه های خدمات ارزی و ریالی با شرکت‌های دانش‌بنیان، صنایع خلاق، بنگاه های اقتصادی و مجموعه‌های بزرگ صنعتی به نمایش گذاشت و به ارائه مشاوره، راهکار، ایده و محصول خود جهت حل مسائل مختلف شرکت ها و بنگاه های اقتصادی پرداخت.

بانک ملی ایران به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان مالی زیست‌بوم نوآوری کشور در سال جدید که از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان «تولید؛ دانش بنیان و اشتغال‌آفرین» نامگذاری شده با محور قرار دادن حمایت همه جانبه از شرکت های دانش بنیان در سیاست ها و برنامه های خود در جهت کمک و تسهیل امور طرح‌های دانش بنیان و فناور که مشغول تحقیق، تولید و توسعه محصول هستند، تمامی خدمات بانکی از جمله تامین مالی، رفع نیاز ارزی شرکت های حاضر، صدور انواع ضمانت نامه، گشایش اعتبار اسنادی ارزی و ریالی، ابزارهای نوین زنجیره تامین (اوراق گام، برات الکترونیک) و سایر خدمات بانکی ، مالی و بورسی را ارائه داد.

در این نمایشگاه بانک ملی ایران با رویکردی ویژه‌ حضور یافت که بی‌شک موفقیت‌های جدیدی خلق و همچنین آثار و نتایج آن در آینده نزدیک در اقتصاد کشور نمایان خواهد شد.


انتقال دانش فنی و خدمات مهندسی، حمایت و استفاده از توان شرکت‌های دانش بنیان و نوآور، حمایت از صنایع پائین دستی، توجه به نقش پژوهش و فناوری و توسعه ابزارهای مالی با هدف توسعه صنعت پتروشیمی و تبیین اهمیت و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری و نقش بانک‌ها و بازار سرمایه در تامین مالی طرح‌ها و پروژه‌های این صنعت، از مهمترین محورهای این رویداد است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: