May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
صباانرژی میزبان دکتر ترکی و فرزند شهید علی‌محمدی در نمایشگاه بین المللی صنعت مالی
کد خبر: ۳۹۷۶۰۵
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۲
0
پانزدهمین نمایشگاه بین‌ المللی صنعت مالی (بورس، بانک و بیمه) با شعار «صنعت مالی پیشران، رشد تولید و مهار تورم»، امروز سه‌شنبه 16 خرداد در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
غرفه صباانرژی در فاینکس2023 افتتاح شد
به گزارش روابط عمومی شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کشوری؛ غرفه صباانرژی با حضور دکتر ترکی مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر زمان‌پور مدیر عامل هلدینگ و فرزند شهید علی‌محمدی (شهید هسته ای) امروز صبح در سالن 38 بی افتتاح شد.
بر اساس این گزارش، این نمایشگاه در فضایی به مساحت 32 هزار متر مربع و با حضور 200 مجموعه فعال در حوزه‌های بانک، بیمه و بورس و همچنین دیگر بخش‌های مالی همچون گمرک و مالیات برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی هلدینگ صباانرژی به نقل از محمدی رییس شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه، هدف از این نمایشگاه ارائه دستاوردهای صنعت مالی در یک سال گذشته و چشم اندازهای پیش رو است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: