معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون اعلام کرد؛
کد خبر: ۳۹۷۶۱۴
۲۵ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۰
0
علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون در حاشیه پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی (بورس، بانک، بیمه) از برنامه‌های بانک رفاه کارگران در حمایت از بازنشستگان خبرداد

بانک رفاه در جهت حمایت کامل از طیف بازنشسته ها(+فیلم)

دکتر علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در گفتگو با پول نیوز گفت: بانک رفاه کارگران متعلق به کارگران و بازنشسته‌ها است.


وی گفت: احترام بازنشسته‌ها در هنگام مراجعه به این بانک یا هرجایی دیگر باید حفظ شود. باید خدماتی را ارائه دهد برای بازنشستگان وام‌هایی را اختصاص دهد که بتواند در برهه‌های مختلف زندگی کمی حمایت شود.

عسگریان اظهار کرد: امسال بانک رفاه قرار است طیف وسیعی از بازنشستگان را وام بدهد و کاملا از این قشر حمایت شود.


معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی افزود: خدماتی دیگری هم باید به بازنشستگان اختصاص داده شود این خدمات در حوزه پژوهشی باشد و جلساتی با بانک و نماینگان بازنشسته‌ها داشته باشند که شناسایی کنند برای ارائه خدمات به قشر آسیب پذیر.

وی تاکید کرد: وام‌هایی برای گردشگری برای این طیف در نظر بگیرند.

معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی در پایان خاطر نشان کرد: مهمترین مشتریان بانک رفاه سازمان تامین اجتماعی است که این بانک بزرگترین تامین کننده خدمات است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: