May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۳۹۷۹۳۶
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
دومین دوره میز کشوری صنعت طلا در اتاق بازرگانی اصفهان و نشست هم اندیشی توسعه صنعت گوهرسنگ کشور با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، جمعی از مسئولان حوزه گوهرسنگ و فعالان اقتصادی در اتاق بازرگانی استان اصفهان برگزار شد.

برگزاری نشست هم اندیشی توسعه صنعت گوهرسنگ در اتاق بازرگانی اصفهان/ تاکید بر مبارزه با قاچاق کالا به عنوان اولویت کشور

به گزارش روابط عمومی ایمیدرو، در این جلسه فعالان این صنعت ضمن اعلام نظرات در حوزه توسعه تجارت، خواستار به تعویق افتادن اجرای تبصره ۴ ماده ۱۸ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، تا تکمیل موضوع و رفع ایرادات آن شدند.
در این نشست معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت و رئیس میز کشوری توسعه صنعت مصنوعات طلا، نقره، جواهر و سنگ‌های گرانبها گفت: اجرای این تبصره در حوزه طلا تکلیف قانونی این وزارتخانه است.

محمد مهدی برادران افزود: اجرای قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز جزو اولویت‌های کشور است و آمادگی داریم از نظرات و نکات اصلاحی پیشنهادی صنف طلا و جواهر بهره ببریم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: