کد خبر: ۳۹۷۹۵۷
۲۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۰
0
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت: کارگروهی متشکل از نمایندگان مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی از بازنشستگان و همچنین نمایندگانی از صندوق بازنشستگی کشوری تشکیل می‌شود تا به مطالعه جزییات برنامه هفتم بپردازند.

تشکیل کارگروه بررسی جزییات برنامه هفتم برای پیگیری دغدغه‌های بازنشستگان

از صندوق بازنشستگی کشوری، نعمت‌الله ترکی در نشست با تعدادی از کانون‌های بازنشستگان سراسر کشور با حضور رئیس هیات مدیره و مدیران زیرمجموعه صندوق و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در ساختمان صندوق افزود: برنامه هفتم، به عنوان چهارمین برش از سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور و در راستای تحقق گام دوم انقلاب بسیار مهم است.

وی ادامه داد: به همین منظور برای پیگیری همه دغدغه‌های بازنشستگان در ارتباط با موارد مطرح در سند برنامه هفتم، کارگروهی با حضور نمایندگان مجلس شورای اسلامی و بازنشستگان تشکیل می‌شود تا با مشورت و تشریک مساعی به نتایج مفید و سازنده‌ای برسیم.

براساس اعلام صندوق بازنشستگی کشوری، مهدی عیسی‌زاده، عضو کمیسیون اجتماعی و رئیس فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی مجلس شورای اسلامی، مجید انصاری، نماینده نورآباد ممسنی و سخنگوی فراکسیون بازنشستگان و امور اجتماعی مجلس و ابراهیم عزیزی، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در این نشست حضور داشتند و ضمن استقبال از تشکیل این کارگروه با حضور بازنشستگان، برای بررسی و اصلاح بند‌های مرتبط با بازنشستگان در سند برنامه هفتم اعلام آمادگی کردند.

همچنین اعضای کانون‌های بازنشستگی سراسر کشور به بیان مطالبات و نقطه نظرات خود پیرامون بند‌های مرتبط با بازنشستگان در برنامه هفتم پرداختند که از جمله مطالبات مطرح شده می‌توان به اعمال گروه ارفاقی مربوط به سال ۹۹، حق مناطق جنگی، ساماندهی آیین‌نامه اجرایی کانون‌های بازنشستگی، صدور کارت شناسایی سراسری برای بازنشستگان، متناسب‌سازی حقوق، بیمه تکمیلی، غربالگری درمانی، حق ایثارگری، اجرای ماده ۸۵ قانون مدیریت خدمات کشوری و کمک هزینه‌های سفر و گردشگری بازنشستگان اشاره کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: