April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۰۱۲۳
۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۳۰
0
انتظار طولانی «طرح ساماندهی» در صفِ صحن علنی، به نظر می‌رسد طرح ساماندهی در نوبت صحن گیر افتاده است.

 

«به نظر می‌رسد طرح ساماندهی در نوبت صحن علنی مجلس گیر افتاده و جلو نمی‌رود»؛ یک کارگر پیمانکاری پارس جنوبی با بیان این جمله از انتظار بیش از دو ساله برای تصویب طرحِ حذف پیمانکاران انتقاد می‌کند.

علی ده سال سابقه کار در پروژه‌های نفت و گاز و پالایشگاهی کشور دارد، اما با این حال همچنان پیمانکاری‌ست و قراردادش هر سال با یک پیمانکار جدید تمدید می‌شود؛ او می‌گوید: دو سال است که وعده می‌شنویم، فقط وعده؛ حالا هم نزدیک دو هفته یا شاید بیشتر است که اعلام کرده‌اند رفع ابهامات و ایرادات طرح ساماندهی به پایان رسیده و طرح در نوبت صحن علنی قرار دارد، پس چرا به صحن نمی‌آید؟

به گفته وی، کار نمایندگان مجلس فقط مصاحبه کردن در مورد طرح است و تاکید بر اینکه طرح حتماً مصوب می‌شود؛ آن‌ها با گفتنِ «انشالله به زودی طرح تصویب می‌شود» از خود رفع مسئولیت می‌کنند!

در هفته‌های اخیر، بازهم نمایندگان مجلس از خاتمه‌ی نشست‌های رفع ایراد طرح ساماندهی و قرار گرفتن آن در نوبت صحن علنی خبر دادند؛ کارگران عسلویه می‌گویند: به نظر می‌رسد می‌خواهند تصویب طرح را به عنوان یک شعار انتخاباتی به مجلس بعد موکول کنند!

ما در تماس‌هایی با نمایندگان عضو کمیسیون اجتماعی مجلس پیگیر وضعیت طرح شدیم؛ اما تنها چیزی که شنیدیم خاتمه‌ی بررسی طرح و قرار گرفتن در نوبت صحن بود؛ نمایندگان هیچ زمان مشخصی ارائه نکردند.

علی کارگر عسلویه می‌گوید: در این شرایط دیگر از حذف پیمانکاران ناامید شده‌ایم؛ چند سال است که فقط وقت تلف می‌کنند و هیچ اتفاقی نمی‌افتد!

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: