April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
اعضای هیات مدیره پس از بازدید از شعب چهار استان اعلام رضایت کردند
کد خبر: ۴۰۳۸۵۸
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۰
0
اعلام رضایت اعضای هیات مدیره پس از بازدید از شعب چهار استان نشان داد که عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در بهترین کیفیت قرار دارد.

عملکرد کارکنان بانک ایران زمین در اوج

مدتهاست ارتباط نزدیک مسوولان با مردم با جدیت در دستور کار قرار دارد که نمونه بارز آن، سفر‌های استانی هیات دولت به استان‌ها و ارتباط نزدیک با مردم و مسوولان استانی است. سفر‌های استانی و ارتباط مستقیم با مدیران پایین دستی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. از یک سو سایه مدیریت بالادستی بر مدیران و کارکنان پایین دستی باعث می‌شود احساس مسوولیت دو چندان باشد و از سوی دیگر مدیران ارشد در جریان امور قرار می‌گیرند.

عملکرد درست و سالم

بی شک بانک‌ها به عنوان مراکز مالی، ارتباط مستقیمی با مشتریان دارند. هرچقدر این ارتباط سالم‎تر، دقیق‌تر و محترمانه‌تر باشد، اثرات خود را در جذب مشتری و گردش مناسب مالی بیشتر نشان می‌دهد. روند رو به رشد بانک ایران زمین و تحولات صورت گرفته نشان می‌دهد که عملکرد بانک تا چه اندازه درست و سالم بوده است.

چهار استان زیر نظر

ایران ظرفیت‌های بسیاری دارد که از شرایط متفاوت و متنوعی برخوردار است. برخی از قسمت‌های ایران از جایگاه بالاتری برخوردار است به نوعی که از آن‌ها به عنوان کلانشهر یاد می‌شود. از آنجا که نظارت مستمر و مستقیم در دستور کار مدیران ارشد بانک ایران زمین قرار دارد، با هدف تعامل بیشتر مدیران عالی بانک ایران زمین با کارکنان شعب استان ها، اعضای هیات مدیره این بانک از مدیریت شعب استان‌های اصفهان، قم، مرکزی، چهارمحال و بختیاری بازدید کردند.

تلاش‌های غرور آفرین

آنچه بعد از این دیدار‌ها اهمیت دارد، اطلاع رسانی از نتیجه بازدیدهاست. اگر مدیران ارشد شرایط نامناسبی را مشاهده کنند، در جلسات، سخنرانی‌ها یا مصاحبه‌ها با ادبیاتی منتقدانه اظهار نظر می‌کنند و حتی پس از پایان سفر، در مورد ادامه فعالیت مدیران تجدید نظر می‌کنند، اما هنگامی که مدیران زیر مجموعه عملکرد مناسبی داشته و در مسیر تعالی گام برداشته باشند، ادبیات مدیران ارشد قدرشناسانه همراه با تقدیر و تشکر است، اتفاقی که پس از بازدید مدیران بانک ایران زمین شاهد بودیم به نوعی که مدیرعامل این بانک، فعالیت‌ها و تلاش‌هایی که در منطقه انجام شده را مایه غرور و افتخار بانک بیان کرد و گفت: همراهی و تلاش مشترک یکایک همکاران در شعب و ستاد استان باعث این موفقیت و افتخار برای بانک ایران زمین شده است. عبدالحمید پورسعید با اشاره به بازدید‌های صورت گرفته از شعب استان افزود: اولویت مدیران ارشد بانک در انتخاب و جانمایی شعب این است که همکاران در فضایی فعالیت کنند و به مشتریان خدمات ارائه دهند که در خور شأن آنان باشد.

 

بیشتر بخوانید:

ایجاد فضای ناامن برای بانکها با بحران کلی گویی



رهنمود برای خدمات رسانی بیشتر

نکته مهمی که در سفر استانی مدیران ارشد مطرح شد، ریل گذاری برای ادامه فعالیت‌ها بود به نوعی که مدیرعامل بانک ایران زمین با بیان اینکه ما یک بانکدار هستیم، گفت: هر یک از ما به عنوان بانکدار در طول روز با مشتریان و مراجعه کنندگان متعددی سر و کار داریم و باید برای مشتریان محیطی مناسب و آبرومند که متناسب با وجهه بانک باشد، فراهم کنیم. پورسعید تعهد و تعصب به سازمان، رفتار و اخلاق کاری را مهمترین ویژگی یک بانکدار موفق دانست و گفت: احترام و برخورد مناسب در کنار ابزار‌هایی که در اختیار داریم، باعث جلب رضایت مشتریان و انجام امور بانکی آنان خواهد شد. وی با تاکید بر استفاده از تکنولوژی و ابزار‌های جدید در بانک، خاطرنشان کرد: همکاران با آموزش و مطالعه دقیق سرویس‌های بانکداری مدرن و خدمات همراه بانک می‌توانند، با معرفی و تشویق مشتریان، میزان مراجعین به شعب را کاهش داده و مشتریان نیز در کمترین زمان می‌توانند امور بانکی خود را از این طریق انجام دهند.

مشاهده مشتری مداری کارکنان

در ادامه رییس هیات مدیره بانک ایران زمین با قدردانی از تلاش‌های همکاران استان گفت: در بازدید شعب مشاهده شد که همه همکاران با تلاش و تمام وجود در جهت اهداف تعیین شده بانک حرکت می‌کنند و مشتری مداری را به بهترین نحو اجرا کرده اند. سیدحسن سلطانی فیروز همکاری شعب و ستاد را ضروری دانست و افزود: تلفیق فعالیت شعب و ادارات مرکزی، عملکرد کلی بانک را نشان می‌دهد. اما اولین دیدار و مواجهه مشتری با بانک از طریق شعب آغاز می‌شود و رفتار و برخورد مناسب و پسندیده همکاران در شعب می‌تواند باعث تشویق مشتری برای افتتاح حساب و به تبع آن جذب مشتریان بیشتر شود.

رفتار و اخلاق متفاوت

رئیس هیأت مدیره بانک ایران زمین بر رفتار مناسب با مشتریان تاکید کرد و گفت: هر یک از مشتریان زمانی که به شعب مراجعه می‌کنند، ممکن است رفتار و اخلاق متفاوتی داشته باشند. این شما هستید که باید استادانه درخواست آنان را مطالبه و با سعه صدر و بلند نظری امور بانکی آنان را انجام دهید. سلطانی فیروز با ابراز خرسندی از حضور کارکنان دلسوز و پرتلاش در استان، گفت: اکثر همکارانی که از ابتدا در بانک فعالیت داشتند، در حال حاضر دارای سابقه کاری قابل توجهی هستند. همچنین نیرو‌های جوانی که وارد ترکیب بانک می‌شوند، با توجه به سطح دانش و معلومات خود ارزیابی شده اند و همه دارای سواد و تخصص قابل قبولی هستند که در کنار آموزش‌های مدیر منطقه و روسای شعب می‌توانند اثرگذار باشند.

پایه گذاری تحول و توسعه

یکی دیگر از اتفاقاتی که در این دیدار شاهد بودیم، اطلاع رسانی در خصوص عملکرد و چشم انداز آینده بانک ایران زمین بود به نوعی که قائم مقام بانک ایران زمین اعلام کرد: با همت و تلاش همکاران من در معاونت طرح و برنامه بانک و گروه مالی ایران زمین، طرح تحول و توسعه بانک ایران زمین پایه گذاری و برنامه ریزی شد. در این طرح حیطه و مسئولیت یکایک کارکنان در بانک تعریف و تشریح شده است. مجتبی شیروانی هرندی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین شاخص‌ها در طرح تحول بانک، شاخص مولدسازی دارایی‌های غیر مولد است گفت: این مهم خارج از فعالیت‌های بانکی است که باید احیا شود و به چرخه فعالیت بانکی درآید. وی اقتصاد را همانند یک زنجیر به هم پیوسته بیان کرد و افزود: بانک دارای حوزه‌های مختلف است که بزرگترین بخش آن شعب هستند که بیشترین نیروی انسانی در آنجا فعالیت می‌کنند. هر اندازه که دارایی‌های غیر مولد فعال شود و در چرخه فعالیت اصلی بانک وارد شود، موفقیت بیشتر و اقدامات بزرگ تری انجام می‌شود. هر یک از ما به عنوان یکی از حلقه‌های این زنجیر بزرگ می‌توانیم موثر باشیم.

سامانه ارزیابی متفاوت

قائم مقام بانک ایران زمین از راه اندازی سامانه ارزیابی متفاوت در بانک خبر داد و گفت: با همکاری مدیر امور توسعه سرمایه انسانی بازنگری طرح طبقه بندی مشاغل و سامانه ارزیابی عملکرد کارکنان با راندمان و کارایی بهتر در اختیار مدیران و همکاران قرار خواهد گرفت، که قطعاً در آینده نزدیک آثار مطلوب آن را برای نیرو‌های ارزشمند بانک در ستاد، مناطق و شعب خواهید دید. شروانی از طرح انگیزشی در حوزه رقابت کلیه مناطق و همکاران خبر داد و افزود: ساختار و استراتژی این طرح با همکاری معاونت طرح و برنامه، مدیریت امور توسعه سرمایه انسانی و مدیریت امور شعب به سرعت انجام خواهد شد و در هر ماه منطقه برتر، شعبه برتر و همکار برتر خواهیم داشت.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: