April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۳۵۲
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
مدیر عامل بورس انرژی گفت: با همکاری شرکت مدیریت شبکه برق امکان خرید برای شرکت‌های خرده‌فروشی فراهم شده است.

امکان خرید خرده‌فروشان از تالار برق سبز فراهم است

علی نقوی مدیر عامل بورس انرژی گفت: بخشی از مشترکان برق حجم برق مورد نیازشان پایین است و ورود مستقیم آن‌ها برای خرید از تابلوی برق سبز خیلی توجیه اقتصادی نخواهد داشت.

او گفت: در کشور شرکت‌های خرده فروشی برق را داریم که از وزارت نیرو مجوز‌های لازم را دارند این شرکت‌ها بر اساس ساختاری که دارند خرید برق از تالار برق سبز را انجام می‌دهند و سپس تخصیص برق برای مشتریان خود را انجام می‌دهند.

مدیر عامل بورس انرژی مطرح کرد: البته که شرکت‌های کوچک هم خود به شکل مستقیم می‌توانند از تابلوی برق سبز خرید داشته باشند، اما، چون حجم خرید کم است برای آن‌ها صرفه اقتصادی نخواهد داشت.

نقوی در پایان گفت: از آغاز راه اندازی تالار برق سبز تاکنون بالغ بر ۱۵۰ میلیون کیلووات ساعت برق توسط ۱۱۴ مشترک معامله شده که از این میان بیش از ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار کیلووات ساعت توسط شرکت‌های خرده فروش برق خریداری شده است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: