April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۴۶۷۹
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۰
0
​غرفه بانک صادرات ایران در دهمین نمایشگاه بورس، بانک، بیمه، خصوصی‌سازی و معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری کشور در جزیره کیش (اینوکس ۲۰۲۳) شاهد امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری کارگزاری این بانک با مرکز مالی ایران، جشن سی‌امین سالروز تاسیس کارگزاری و رونمایی از سامانه یکپارچه بازاریابی با عنوان «سیب» بود.

تفاهم‌نامه همکاری کارگزاری بانک صادرات ایران با مرکز مالی ایران

سید هادی ابطحی مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات در گفتگوی اختصاصی با پول نیوز در خصوص عملکرد کارگزاری بانک صادرات و رونمایی از سامانه جدید توضیحاتی را ارائه داد. وی گفت: به منظور ارائه مسئولیت‌های جدیدمان و هدف گذاری برای گام‌های بعدی، در این نمایشگاه که اکثر برندها حضور داشتند شرکت کردیم. ابطحی گفت: در این نمایشگاه شرکتها با رویکرد بانکی، کارگزاری، دیگر نهاد‌ها و بورس که در ذیل هلدینگ نهاد‌های شرکت بودند حضور یافتند.

مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات با تاکید بر اینکه عزم بازار سرمایه در نهاد‌های ما جدی است گفت: برای رسیدن به سه موضوع در این نمایشگاه شرکت کردیم و از طرفی برگزاری سی سالگی صنعت کارگزاری که شرکت ما از اولین‌هایی بود که مجوز فعالیت را از سازمان بورس دریافت کرد، در این نمایشگاه شرکت کردیم.

مدیر عامل کارگزاری بانک صادرات با بیان اینکه قویترین نهاد‌های سرمایه گذاری در خلاء مدیریت‌های مالی در بازار بورس، کارگزاری‌ها هستند گفت: به مناسبت سی امین سالگرد کارگزاری با کارگزاران فعال مالی که همگی در یک تیم هستیم و یک هویت بصری جدید با تبلیغات را ایجاد کردیم، بیشتر هدفمان بازار یابی و برنامه‌های جدید است و این حرکت یک حرکت سمبلیک برای نمایش آتی رویکرد شرکت بود.

وی گفت: دو رویکرد داشتیم که یکی هویت بصر نمایش بازار سرمایه بود، یعنی با یک نگاه متوجه فعالیتی شویم که به کدام سمت در حرکت است و دیگر اینکه فعالیت بانک صادرات ایران هم در این لوگوی جدید دیده شود. وی با اعلام اینکه طرح‌های مختلفی از طرف هیات مدیره و دیگر متخصصان در این زمینه ارایه شد گفت: در نهایت به طرحی رسیدیم که هم بورسی است و هم پیشرو از نماد‌های بازار صعودی و نماد‌های صادرات است که رنک ان ترکیبی از رنک سازمانی بانک صادرات و طلایی به معنی خلق ارزش است. وی گفت: اگر روزی از این چارچوب خارج شدیم، به معنی آن است که پیشگام در موضوعات دیگر باشیم.


وی ادامه داد: در کنار این تغییر هویت بصری، با همکاری شرکت دانش بنیان یا شرکت پرورش اطلاعات، دو سامانه خیلی مهم را ارایه کردیم، یکی سامانه آموزش که خیلی پیشرفته‌ است . با رونمایی از این سامانه و ایجاد پنل ادمین و بازاریاب، از این پس بازاریابان کارگزاری می‌توانند براحتی از طریق سامانه‌ای که در دست دارند، بصورت لحظه‌ای از تعداد و عملکرد زیرمجموعه خود بصورت شفاف مطلع شوند و گزارش‌های مربوط به فعالیت خود را نیز مشاهده کنند. وی گفت: علاوه بر این امکان تهیه رونوشت یا به اشتراک گذاری لینک اختصاصی کارگزاری مربوط به بازاریاب مهیا شده است. ابطحی گفت: تفاهم نامه‌ای که با کانون کارگزاران امضا کردیم، به تمامی پرسنل بانک صادرات در یک دوره ۴۵ ساعته، بازار سرمایه را آموزش می‌دهیم.


ابطحی با اعلام اینکه سامانه دوم که در این نمایشگاه رونمایی شد، سامانه یکپارچه بازاریابی با نماد سیب است گفت: با این سامانه بنا داریم که بتوانیم تمامی نظام بازاریابی و مدیریت بازاریابی را مدیریت کنیم. سیب یک سیستم نوآورانه‌ای است که در نوع خود سیستم یکتایی محسوب می‌شود. همچنین می‌توان به توسعه فروشگاه باشگاه مشتریان پرداخت تا بسته‌های بدون بهره به مشتریان ارائه شود که این اتفاق همزمان با چکینگ انجام می‌شود و این عملیات در کمتر از یک دقیقه در سستم انجام می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باشگاه مشتریان بانک صادرات ساختاری بسیار پیشرفته و پیچیده‌ دارد گفت: هر آنچه لازم است، در نمایشگاه تهران رونمایی شده و در حال حاضر در فاز عملیاتی هستیم. ابطحی گفت: آموزش ما برای مشتریان است که این نوید را می‌دهیم که تا پایان سال شروع به آموزش بورس بصورت رایگان خواهیم کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: