کد خبر: ۴۰۴۶۸۳
۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰
0
رویداد کیش اینوکس در طول سال‌های برگزاری با برخورداری از حمایت و مشارکت گسترده وزارتخانه‌ها، دستگاه‌ها و فعالین اقتصادی بخش های دولتی و خصوصی و همچنین مشارکت کنندگان بین المللی وبا حضور نخبگان اقتصادی کشور به محلی جهت ارائه تصویری کامل از قابلیت ها، ظرفیت ها و شرایط کلان اقتصاد کشور، تقارن و تبادل اطلاعات فعالان اقتصادی داخلی و بین المللی و برگزاری نشست های تخصصی با موضوعات روز اقتصادی در ابعاد کشوری و جهانی تبدیل گردیده است.

معرفی فرصت‌های سرمایه گذاری کارگزاری بانک ملی در نمایشگاه کیش اینوکس

علی امینی کارشناس روابط عمومی و توسعه بازار کارگزاری بانک ملی در گفت و گو با پول نیوز گفت: چند سالی هست که در نمایشگاه بورس و بانک و بیمه حضور داریم حالا به صورت گروهی یا مجموعه بانک ملی، مسافر کالا شرکت می‌کنیم. ما این نمایشگاه رو به نسبت دو سه سال قبل خوب ارزیابی می‌کنیم شرکت‌های مختلف حضور داشتند و طبیعی هست که هر سال تجربیات بیشتر می‌شود و شرکت‌ها با آمادگی بیشتری در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند، مجموعه بانک ها به خصوص بانک‌های دولتی حضور بهتری در این نمایشگاه داشتند و ما هم در این نمایشگاه حضور فعالی داشتیم.


امینی ادامه داد:با توجه به رویکرد جدید دولت که نسبت به بازار مالی کشور دارد و از آنجا که بهای زیادی به خصوص به بانک‌های دولتی داده می‌شود.

وی گفت: بانک ملی ایران خوشبختانه با تمام امکانات در بخش تسهیلات همراه مردم است و همه مجموعه‌ها زیر مجموعه‌ها در راستای اهداف دولت همکاری می‌کنند و اینکه بانک هم با تمام پتانسیل خود در این عرصه حضور دارد. در بحث بازار سرمایه متاسفانه سرمایه‌گذاران نسبت به بازار سرمایه اقبال کمتری داشته اند برخلاف اقبال کمتر ولی با سیاستگذاری‌های خوبی که انجام شده بازار سرمایه روند خود را ادامه می‌دهد و با این فرایند بازار بتواند اعتماد عمومی را جذب کند و در این عرصه دارای پتانسیل خوبی هستیم با بازگشت اقبال عمومی به بازار و سرمایه‌گذاری مجدد در انتظار عملکرد خوب هستیم و با این روند بانک ملی می تواند از این پتانسیل بهره کافی را ببرد.

کارشناس روابط عمومی و توسعه بازار کارگزاری بانک ملی بیان کرد: در مجموعه بانک ملی با انتشار اوراق تامین مالی شرکت‌های تولیدی و خدماتی بسیار بهره می‌برد بانک ملی چندین مجموعه بزرگ را از طریق سرمایه توسط که بازوی بانک کارگزار است را تامین مالی می‌کند و همچنین برای دیگر شرکت‌ها هم اقدام می‌کنیم. در مجموعه کارگزاری بانک ملی که اقدامات خوبی انجام شده به نام طرح جوانی جمعیت است مجری این طرح در سطح ملی برگزار می‌شود و کارگزاری بانک ملی در کنار این طرح امید بخشی را به جامعه تزریق می‌کند و یک حمایتی را از خانواده‌هایی که صاحب فرزند می‌شوند و همچنین حمایت از بازار سرمایه است.

او عنوان کرد: کارگزاری بانک ملی در راستای تحقیق شعار سال اقدامات خیلی شفاف‌تری را برداشته است در نهاد کارگزاری تاکید ما بر آموزش است و تحلیل‌های با کیفیتی را برای بازار سرمایه داشته باشیم افراد جدید الورودی که به بازار سرمایه وارد می‌شوند که بتوانند بهره‌وری را داشته باشند.

امینی در خصوص حضور خود در این مجموعه گفت: در حوزه شخصی هم چندین سال است که در خدمت مجموعه بانک ملی هستم و این افتخار را دارم که در این مجموعه فعالیت داشته باشم فضا برای کار به شدت زیاد است با داشتن جوان‌های با پتانسیل قوی و نهادهای فعال و شرکت‌هایی که پتانسیل بالایی دارند و در مفهوم رشد توسعه یک مزیتی به نام مزیت عقب ماندگی را داریم که جوانان ما با استفاده از بهره‌گیری از این مزیت می‌توانند از خیلی از جهات از دیگر کشورها پیشرو باشد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: