کد خبر: ۴۰۴۷۳۴
۲۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۵
0
مدیرکل کمیته امداد استان تهران گفت: ۲ هزار و ۳۱۰ خانواده زندانی نیازمند از خدمات کمیته امداد استان تهران استفاده می‌کنند.

بهره‌مندی بیش از ۲ هزار خانوار زندانی از خدمات کمیته امداد استان تهران

سیدابوالفضل پرپنچی مدیرکل کمیته امداد استان تهران باحضور اسماعیلی، قائم مقام، سلامی، معاون اشتغال و خودکفایی، ولی زاده رئیس اداره پذیرش و مددکاری و محمدی رئیس اداره حقوقی و امور نمایندگان با حجت الاسلام فیروزجانی معاون دادستانی تهران در امور زندان‌ها دیدار و گفتگو کرد.

پرپنچی در نشست با معاون دادستانی تهران با بیان اینکه خانواده‌های زندانیان نیازمند، یکی از جوامع هدف تحت حمایت این نهاد هستند، اظهار کرد: درحال حاضر ۲ هزار و ۳۱۰ خانواده زندانیان از تمامی خدمات کمیته امداد استان تهران بهره مند می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران درخصوص نحوه شناسایی خانواده‌های زندانی نیازمند، بیان کرد: خانواده‌های نیازمند از دهک یک تا پنج می‌توانند از طریق سامانه سها، ثبت نام نیازمندی خود را انجام داده و بر اساس بازدید و راستی آزمایی توسط مددکاران این نهاد می‌توانند از خدمات حمایتی بهره‌مند شوند.

وی با اشاره به برنامه‌های پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی خانواده ها، ادامه داد: برای این خانوار‌ها نیز مانند سایر افراد تحت حمایت، علاوه بر توجه به معیشت، ازدواج، خدمات کاریابی، تسهیلات اشتغال، جهیزیه و خدمات تحصیلی به دانش آموزان و دانشجویان، مشاوره فردی و گروهی وخدمات فرهنگی و ... ارائه می‌شود.

حجت الاسلام فیروزجانی، معاون دادستان تهران در امور زندان‌ها نیز ضمن تقدیر از فعالیت‌های کمیته امداد خواستار همکاری این نهاد برای ایجاد مرکز نیکوکاری و سپرده گذاری در صندوق امداد ولایت و همکاری واحد‌های این نهاد با این مجموعه شد.

وی همچنین آمادگی خود را برای هر گونه همکاری با کمیته امداد استان تهران در ارائه خدمت به نیازمندان اعلام کرد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: