کد خبر: ۴۰۵۴۸۶
۰۸ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
غریوی از بازنگری و ابلاغ دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های خدماتی به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی خبر داد.

دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های خدماتی بازنگری و ابلاغ شد

احمد غریوی مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: در راستای اجرایی‌کردن ضوابط مربوط به تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های خدماتی با هدف صیانت از نیروی کار، جلوگیری از ضایع‌شدن حقوق کارگران شاغل در این شرکت‌ها و همچنین اجرای صحیح قانون کار و مقررات تبعی، پویایی و شفاف‌سازی، جلوگیری از برداشت‌ها و تفاسیر متفاوت و انطباق با قوانین و مقررات جاری؛ دستورالعمل جدید تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های خدماتی تأمین نیروی انسانی، تدوین و جایگزین دستورالعمل پیشین شد.

وی تصریح کرد: با توجه به تغییرات تکنولوژی و امکان دسترسی به بستر‌های مجازی، نظارت حداکثری و سیستمی به‌منظور حفظ حقوق کارکنان شاغل در شرکت‌های خدماتی تأمین نیروی انسانی و ایجاد رویه‌های قانون‌مند منطبق با قانون کار و مقررات تبعی، دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های خدماتی ارائه‌دهنده خدمات به دستگاه‌های اجرایی و شرکت‌های دولتی پس از اخذ نظرات ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها، کانون و انجمن‌های صنفی کارفرمایان شرکت‌های خدماتی، پشتیبانی و فنی‌مهندسی و سایر صاحب‌نظران بازنگری شد.

غریوی تأکید کرد: دستورالعمل تعیین صلاحیت و رتبه‌بندی شرکت‌های خدماتی تأمین نیروی انسانی برای اجرا به ادارات‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان‌ها و سایر ذی‌نفعان ابلاغ شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: