حسین وجودی از به جریان افتادن پرونده امیرمنصور آریا بعداز ۱۲ سال خبرداد
کد خبر: ۴۰۶۳۲۸
۲۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۵
0
مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد از به جریان افتادن پرونده امیرمنصور آریا بعداز ۱۲ سال خبر داد و گفت: عواید طلب ۵۰ هزار میلیارد ریالی شرکت فولاد به بازنشستگان می رسد.

طلب ۵۰ هزار میلیاردی شرکت فولاد در جیب بازنشستگان

مدیرعامل شرکت خدمات عمومی فولاد ایران گفت: پرونده مطالبات شرکت از گروه ملی صنعتی فولاد ایران، موسوم به پرونده امیرمنصور آریا که بزرگترین پرونده حقوقی صندوق محسوب می‌شود و دچار سنوات شده، پس از ۱۲ سال به جریان افتاده است.

حسین وجودی با اشاره به اینکه مطالبه این شرکت در پرونده امیرمنصور آریا پنج هزار میلیارد تومان است، اضافه کرد: با حل و فصل این پرونده عواید آن به بازنشستگان فولاد می‌رسد.

وجودی گفت: شرکت خدمات عمومی فولاد ایران، در پی مبادلات تجاری در اواخر سال ۹۰ در پرونده موسوم به گروه امیرمنصور آریا مغموم شده و مطالبات آن به دلیل اطاله دادرسی و همچنین عدم پیگیری مطالبات، دریافت نشده است، اما دریافت آن حالا در دستور کار قرار دارد.

به گفته وی وصول مطالبات مورد اشاره در ارتقای کمی و کیفی شرکت، موسسه و صندوق و بهبود معیشت بازنشستگان موثر است.

امیرمنصور آریا که با نام مه‌آفرید خسروی نیز شناخته می‌شد، در ابتدای دهه ۹۰ به اختلاس چند هزار میلیارد تومانی متهم و در سال ۱۳۹۳ به همین اتهام اعدام شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: