April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۶۶۲۸
۰۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۵
0
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حکمی سجاد خسرو پور را به عنوان سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم منصوب کرد.

سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم منصوب شد

عادل پیغامی در آیین تودیع و معارفه خسروپور، ضمن تقدیر از تلاش‌های داریوش جهانبین در مدت سرپرستی این مدیریت و همراهی سایر کارکنان اظهار داشت: ساماندهی وضعیت املاک و مستغلات در جزیره قشم، موضوعی حیاتی برای مجموعه سازمان منطقه آزاد قشم است.

پیغامی ادامه داد: محور اصلی تمامی فعالیت‌ها و فرآیند‌های موجود در مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم باید کمک به حل مشکلات مردم، شفافیت و تسهیل امور مربوط به ساکنان و سرمایه گذاران است.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم افزود: مدیریت املاک و مستغلات یکی از محور‌های اصلی احیا و بازسازی در ساختار‌های مدیریتی و فرآیندهاست که باید با جدیت در دستور کار قرار گیرد.

پیغامی در پایان حضور سجاد خسروپور در سمت سرپرست جدید املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم را فرصتی مغتنم برای تحول در این مجموعه دانست و ابراز امیدواری کرد که تجربه مردم در دوران مدیریت جدید این حوزه تجربه‌ای شیرین و متفاوت از گذشته باشد.

مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه گفت: حل موضوع تثبیت مالکیت سازمان منطقه آزاد قشم در ماه‌های گذشته یکی از اقدامات بسیار خوب و شایسته بود و امیدواریم در قدم بعدی با تعیین تکلیف و ساماندهی اسناد رفسنجان، شاهد افزایش رضایتمندی مردم از مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم باشیم.

سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این مراسم اظهار داشت: قشم دارای فرصت‌ها و ظرفیت‌های بی نظیری است که می‌تواند در حوزه‌های مختلف عمرانی و اقتصادی علاوه بر توسعه جزیره، به پیشرفت کشور نیز کمک کند.

سجاد خسروپور تصریح کرد: برای تحول و احیای ساختار‌های مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم به همراهی و حمایت سایر معاونت‌ها و مدیریت‌های سازمان و همچنین هم افزایی با سایر دستگاه‌های فعال در این حوزه نیاز است.

داریوش جهانبین، سرپرست پیشین مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم نیز در این جلسه گفت: حوزه املاک و مستغلات و بطور کلی مالکیت زمین در جزیره قشم یکی از حوزه‌های استراتژیک در مدیریت سازمان منطقه آزاد قشم است که امیدواریم مسیر آینده در این حوزه رو به پیشرفت و جهت رفع مشکلات مردم باشد.

گفتنی است، در آیین معارفه سجاد خسروپور، سرپرست جدید مدیریت املاک و مستغلات سازمان منطقه آزاد قشم، عادل پیغامی، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، منصور عظیم زاده اردبیلی، عضو هیات مدیره و معاون اقتصادی و سرمایه گذاری، سعید اکبریان، معاون فنی و زیربنایی، مرتضی سلیمانی، مشاور مدیرعامل، به همراه جمعی از کارکنان مدیریت مربوطه حضور داشتند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: