April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در دیدار با هیات گردشگری تونس مطرح کرد؛
کد خبر: ۴۰۶۷۰۱
۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۵
0
سرآمدآنلاین - رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم ارتقای صنعت گردشگری جزیره جهانی قشم را راهگشای فعال ساختن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی کشور برشمرد.

ارتقای صنعت گردشگری جزیره جهانی قشم، راهگشای فعال ساختن دیپلماسی سیاسی و اقتصادی کشور است

عادل پیغامی در دیدار با نمایندگانی از آژانس‌های خدمات مسافرتی کشور تونس، اظهار داشت: جزیره جهانی قشم به عنوان مهد تمدن خلیج فارس از جاذبه‌های فراوان طبیعی، فرهنگی و تاریخی برخوردار است و حضور گردشگران و سرمایه گذارانی از دیگر کشور‌ها می‌تواند زمینه ساز توسعه روابط فرهنگی و اقتصادی میان قشم و آن کشور باشد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم با معرفی ظرفیت‌های مختلف گردشگری، فرهنگی و اقتصادی موجود در جزیره قشم، تاکید کرد: منطقه آزاد قشم از حضور گردشگران و سرمایه گذاران خارجی بویژه کشور تونس با توجه به نزدیکی فرهنگی میان دو منطقه استقبال می‌کند.

براساس این گزارش هیاتی متشکل از نمایندگان آژانس‌های خدمات مسافرتی کشور تونس که تور‌های مسافرتی مختلفی به نقاط مختلف جهان و ایران برگزار می‌کنند در روز‌های گذشته با حضور در جزیره قشم با ظرفیت‌های گردشگری موجود در این منطقه آشنا شدند.

قرار است تا اعضای این هیات پس از آشنایی با ظرفیت‌های گردشگری طبیعی، فرهنگی و دریایی قشم، جهت برگزاری تور‌های مسافرتی ترکیبی برای گردشگران تونسی در حوزه‌های طبیعی و تفریحی زمینه سازی و برنامه ریزی‌های لازم را انجام دهند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: