May 2024 02 / پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۰۶۴
۰۳ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
0
معاون مسکن شهری بنیاد مسکن گفت: ساخت ۲۰۶ هزار واحد مسکن شهری توسط بنیاد مسکن آغاز شده که از این تعداد ۷ هزار و ۵۱۹ واحد در مرحله نازک‌کاری و اتمام ساخت است.

ساخت ۲۰۶ هزار پروژه مسکن شهری در شهر‌های کشور

حمید رضا سهرابی معاون مسکن شهری بنیاد مسکن در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان با بیان اینکه ۲۰۶ هزار واحد پروژه مسکن شهری تعریف شده است، گفت: روند تکمیل واحد‌ها آغاز شده و همزمان با ایام دهه فجر بین ۴ تا ۵ هزار واحد مسکن شهری را در قالب طرح نهضت ملی مسکن به بهره برداری خواهیم رساند.

به گفته وی، از ۲۰۶ هزار واحد مسکن شهری که تعریف شده ۸۸ هزار واحد در مرحله فونداسیون، در مرحله اسکلت ۴۶ هزار واحد، سفت کاری ۱۵ هزار و ۷۱۷ واحد، مرحله نازک کاری ۷ هزار و ۵۱۹ واحد در اراضی ۹۹ ساله شهری در قالب طرح نهضت ملی مسکن است.

او می‌گوید: متاسفانه همکاری بانک‌ها با دستگاه در این بخش مناسب نبوده و همین موضوع باعث شده که روند اجرای پروژه‌ها با کندی صورت گیرد و در نتیجه این اقدام باعث شود که سازندگان انگیزه چندانی برای تکمیل پروژه‌ها نداشته باشند.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: