April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۱۸۲
۰۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۵
0
سیر قطار‌های پر سرعت برون شهری از امروز و از ساعتی پیش در مسیر تهران - یزد با نرخ ۴۴۰ هزار تومان آغاز شد.

آغاز حرکت قطار‌های پرسرعت از امروز با قیمت ۴۴۰ هزار تومان

در حالی که چندین سال مردم و مسافران بخش ریلی درخواست استفاده از قطار‌های پرسرعت را داشتند، اما متاسفانه در چند سال گذشته به دلیل عدم تعمیرات، این قطار‌ها از سیر خارج شده بودند؛ به طوری که در طول ۸ سال گذشته کسی از قطار‌های ترنست که ۸ ساعته مسیر تهران - مشهد را سیر می‌کرد خبری نداشت.

اما با همت مهندسان ایرانی دوباره قطار‌های پرسرعت ترنست وارد سیر شده و از امروز این قطار‌ها در مسیر تهران-یزد اقدام به سیر می‌کنند.

در همین رابطه ناصر بختیاری مدیرعامل شرکت ریلی رجا در جمع خبرنگاران گفت: با تلاش و همت جهادی بخش فنی شرکت رجا و کارگران و مهندسان خدوم شرکت نوین صنعت رجا، قطار تندرو پردیس بعد از انجام تعمیرات ویژه از فردا در مسیر یزد راه‌اندازی می‌شود.

مدیرعامل شرکت حمل و نقل ریلی رجا گفت: این قطار با اخذ مجوز سیر از راه‌آهن جمهوری اسلامی ایران از امروز چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ همه روزه در مسیر تهران یزد تردد خواهد کرد.

بختیاری در خصوص زمان‌های حرکت قطار تندرو پردیس در مسیر یزد افزود: قطار اعلام شده همه روزه ساعت ۶ صبح از ایستگاه یزد به سمت تهران حرکت و ساعت ۱۵:۵۰ از تهران مراجعت می‌کند.

وی در خصوص زمان فروش و چگونگی تهیه بلیت متقاضیان سفر با این قطار اظهار داشت: عرضه بلیت این قطار برای بازه زمانی ۴ بهمن تا ۲۴ اسفند از ساعت ۱۱ صبح روز سه‌شنبه ۳ بهمن از طریق وب سایت رجا به نشانی www.raja.ir، تمامی وب سرویس‌ها و نمایندگی‌های مجاز فروش به متقاضیان آغاز شده است.

براساس این گزارش طبق بررسی‌های صورت گرفته از سایت فروش بلیت در حال حاضر نرخ بلیت قطار پردیس در این مسیر با قیمت ۴۴۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است حال امیدواریم با راه اندازی این قطار شاهد ورود و سیر این قطار‌ها در مسیر‌هایی از جمله مشهد هم باشیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: