April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۸۵۹۰
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۵:۳۰
0
وزیر راه وشهرسازی گفت: عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲ میلیون و ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است.

آغاز عملیات ساخت بیش از ۲ میلیون و ۴۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور

مهرداد بذرپاش وزیر راه وشهرسازی گفت: مجوز صیادی برای شناور‌های صیادی که پیش از این برای بسیاری از مردم شهر‌های جنوبی کشور مشکل ساز شده بود برطرف شده و اهتمام جدی برای صدور مجوز‌های صیادی در شناور‌ها ایجاد شد.

به گفته وی ۱۴ هزار پروژه نهضت ملی مسکن در شهر‌های جنوبی کشور به متقاضیان تحویل داده شد و پیش از این هم ۶ هزار واحد نهضت ملی مسکن به بهره برداری رسید که در مجموع ۲۰ هزار واحد مسکونی تحویل داده شده است همچنین ۱۱ هزار قطعه زمین به متقاضیان در قالب طرح نهضت ملی مسکن اهداشد.

او می‌گوید: در قالب طرح جوانی جمعیت هم ۳ هزار و ۲۰۰ قطعه زمین تحویل داده که با احتساب اراضی اهدا شده در دوره قبل در مجموع ۵ هزار و ۷۰۰ زمین مسکونی در قالب این طرح اهدا شده است.

بذرپاش همچنین به آغاز عملیات اجرایی دو شهر جدید ساحلی خلیج فارس و مکران مرکزی در قالب شهر‌های ساحلی هم اشاره کرد و گفت: ۲۷ نقطه ساحلی شناسایی شده است که در مجموع مقرر شده است ۲۷ شهر ساحلی در کشور احداث شود.

وزیر راه وشهرسازی همچنین به احداث راه‌ها اشاره کرد و گفت: آغاز عملیات اجرایی ۹۳ کیلوکتر از باند دوم کریدور نوار ساحلی جنوب و بهره برداری از ۵۲ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه اصلی انجام شده است.

او گفت: عملیات اجرایی ساخت بیش از ۲ میلیون و ۴۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در سراسر کشور در حال ساخت است و اجرای این پروژه‌ها همچنان در حال افزایش است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: