April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۱۲۹
۲۴ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۵
0
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: همزمان با پرداخت تسهیلات ساخت و همکاری بانک‌ها، مدت زمان انتظار برای تحویل واحد‌های نهضت ملی مسکن کاهش می‌یابد.

مدت زمان انتظار تحویل واحد‌های نهضت ملی مسکن کاهش می‌یابد

مجتبی یوسفی عضو هیئت رئیسه مجلس با بیان اینکه روند اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن با کندی روبرو بوده است گفت: برای تسریع در اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن باید تمامی بانک‌ها همکاری کنند و در صورت عدم همکاری بانک‌ها ممکن است روند اجرای پروژه‌ها متوقف شود.

به گفته وی ۲ ونیم میلیون واحد نهضت ملی مسکن در کشور شروع شده است، اما برای آنکه این پروژه‌ها در زمان موعد به اتمام برسد باید منابع مالی لازم به آن‌ها تزریق شود.

یوسفی اظهار کرد: دولت باید هرچه سریعتر موارد برنامه هفتم را اجرا کند و در صورتی که این روند اصلاح نشود نمی‌توان امیدوار بود که پروژه‌های نهضت ملی مسکن تا دوسال آینده اجرا شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اظهار کرد: افزایش سرمایه بانک‌ها می‌تواند اثر مثبتی در این زمینه داشته باشد و زمینه ساز کاهش مدت زمان انتظار برای متقاضیان می‌شود.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: