April 2024 29 / دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۲۷۷
۲۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۵
0
وزیر راه و شهرسازی با اشاره به امضای توافق نامه با وزارت صمت برای نوسازی ناوگان‌ حمل ونقل ریلی در هفته گذشته، گفت: گردشگری و حمل و نقل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند.

توافق برای نوسازی ناوگان‌ حمل ونقل ریلی با وزارت صمت

مهرداد بذرپاش وزیر راه و شهرسازی با حضور در هفدهمین نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران از بخش‌های مختلف این نمایشگاه بازدید کرد و گفت: گردشگری و حمل و نقل ارتباط تنگاتنگی با هم دارند و تأمین زیرساخت‌های راه، ارتباط مستقیمی با رونق گردشگری در تمامی سطوح دارد و خوشبختانه در دو سال اخیر در حوزه گردشگری رشد خوبی داشتیم از این رو نیازمند تقویت ناوگان‌های هوایی، دریایی و ریلی هستیم.

وزیر راه و شهرسازی یادآور شد: هفته گذشته برای تقویت ناوگان حمل و نقل با وزیر صمت توافق‌نامه‌ای امضا کردیم و در این باره قرار است در حوزه ریلی همکاری جدیدی داشته باشیم. ما اعتقاد داریم باید سفر‌ها تسهیل شود و دسترسی‌ها به امکانات سفر آسان‌تر و عادلانه‌تر شود.

بذرپاش گفت: معرفی جاذبه‌های گردشگری در آزادراه‌ها و جاده‌های کشور یکی از موضوعاتی است که آن را دنبال می‌کنیم و در این باره تسهیلاتی را نیز در نظر خواهیم گرفت. با وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی تعامل بسیار خوبی داریم که این تعاملات به صورت جدی‌تر دنبال می‌شود.

وی افزود: بهسازی راه‌ها برای دسترسی بهتر به مراکز گردشگری و اماکن فرهنگی تاریخی یکی دیگر از محور‌های همکاری با وزارت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی است. چرا که ایران سرشار از ظرفیت‌های گردشگری و فرهنگی و تاریخی است که موجب مباهات و افتخار است.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: