April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۵۹۸
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۵
0
مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: ساخت ترمینال جدید و طرح توسعه فرودگاه مهرآباد از نیمه اول سال آینده اجرا می‌شود.

ساخت ترمینال ۱۲۰ هزار مترمربعی فرودگاه مهرآباد از نیمه اول سال آینده

رضا نخجوانی مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در خصوص آخرین وضعیت احداث ترمینال ۱۲۰ هزار مترمربعی فرودگاه مهرآباد، گفت: طرح توسعه و ساخت ترمینال جدید فرودگاه مهرآباد نیاز به هماهنگی دولتی و حاکمیتی داشت که کار هماهنگی آن با بخش نظامی را شخص وزیر راه و شهرسازی بر عهده دارد و رایزنی در این بخش در حال انجام است.

به گفته وی بخش دیگری از ساخت این ترمینال نیاز به هماهنگی با گمرک دارد که این اقدام هم از طریق مجاری قانونی در دولت در حال پیگیری هست.

وی افزود: این اقدام با مشارکت بخش نظامی و غیرنظامی در حال انجام است و امیدواریم در نیمه اول سال آینده شاهد اجرای این طرح باشیم.

وی همچنین از راه اندازی سامانه راداری جدید خبر داد و گفت: این سامانه راداری قدرت اشراف و کنترل فضای کشور در جنوب و جنوب شرق کشور را ارتقا می‌دهد که در سال‌های گذشته از کشور‌های غربی خریداری شده بود، اما متاسفانه به دلیل خلف وعده و تخلف در قرارداد به تعهدات خود عمل نکرده و تجهیزات ناقص ارسال کردند. اما همکاران ما در بخش الکترونیک شرکت فرودگاه‌های کشور با تلاش شبانه روزی و بهره گیری از حداکثر ظرفیت‌های خود این تجهیزات را بومی سازی کردند.

وی افزود: ارتقا و کیفیت خدمات هوشمندسازی فرودگاه‌ها را اجرا خواهیم کرد و هر زمان سازمان هواپیمایی و شرکت‌های هواپیمایی خواستار انجام پرواز باشند انجام می‌دهیم.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: