April 2024 28 / يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
کد خبر: ۴۰۹۶۱۰
۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۴۵
0
مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: سال آینده پرونده مسکن مهر در تمامی استان‌ها بسته می‌شود و الحاق اراضی در نهضت ملی مسکن به اتمام می‌رسد.

پرونده مسکن مهر در تمامی استان‌های کشور بسته می‌شود

ارسلان مالکی مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن گفت: پروژه‌های آغاز شده ساخت مسکن در استان‌ها به ویژه پروژه‌های مسکن مهر در سال آینده باید به اتمام برسد. ابتکار در روش‌های تامین زمین، اجرای پروژه‌های آماده‌سازی و نهضت ملی مسکن، از مهم‌ترین ماموریت‌های ادارات کل راه و شهرسازی در سال آینده است.

به گفته وی ساخت واحد‌های تجاری و خدماتی در سایت‌های نهضت ملی مسکن بسیار حائز اهمیت است گفت: نیاز‌های خدماتی در سایت‌های نهضت ملی مسکن باید به عنوان یک اصل در برنامه اجرایی استان‌ها لحاظ شود.

او می‌گوید: تلاش برای تعریف پروژه‌های سرمایه‌گذاری و مشارکتی، مولدسازی و ارزش افزایی دارایی‌ها برای تامین درآمد بیشتر و گسترش شهرک‌های مسکونی در حریم شهر‌ها از دیگر ماموریت‌های مهم این سازمان است.

مدیرعامل سازمان ملی زمین و مسکن درباره برنامه اجرایی سال ۱۴۰۲ ادارات کل راه و شهرسازی استان‌ها گفت: این برنامه اجرایی با تمامی برنامه‌های پیش از آن متفاوت بود چرا که حجم پروژه‌هایی که در استان‌ها تعریف شده بود به نسبت قبل چندین برابر شده بود.

مالکی اجرای طرح نهضت ملی مسکن، آغاز پروژه‌های آماده‌سازی، تحصیل و تملک اراضی و الحاق اراضی حریم به محدوده را از مواردی عنوان کرد که موجب تفاوت برنامه اجرایی امسال با سال‌های قبل بوده است.

وی با بیان اینکه تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن منوط به تامین منابع استان‌ها است گفت: اجرای کامل پروژه‌های هر استان نیاز به تامین منابع نیاز دارد بنابراین تلاش مضاعف برای تحقق درآمد‌ها از وظایف اصلی ادارات کل راه و شهرسازی استان است.

او با اشاره به اینکه روند تدوین برنامه اجرایی سال آینده با زیرساخت فناورانه و صرفا از طریق سامانه تدوین، پایش و مدیریت عملکرد استان‌ها انجام می‌شود، گفت: فرآیند تدوین برنامه اجرایی ۱۴۰۳ در فاز اول با خوداظهاری استان‌ها آغاز می‌شود و پس از آن، تدقیق و بررسی شاخص‌های عملکردی توسط دفاتر تخصصی سازمان از طریق سامانه مدیریتی انجام خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
* نظر:
گزارش مجامع بیشتر
تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

تولید 300 هزارتن کاتد به رغم کاهش بیش از 16 هزار تنی مصرف قراضه مس در سال 1401

مدیرعامل مس در مجمع عمومی عادی این شرکت که با حضور اکثریت سهامداران در تالار وزارت کشور برگزار شد از کسب رتبه پنجم ذخایر جهانی مس تنها با اکتشاف 7 درصدمساحت کشور خبر دادو گفت: با توسعه اکتشافات رسیدن به رتبه دوم و سوم جهانی نیز برای ایران متصور است.
پربازدید
پرطرفدارترین
برای دریافت خبرنامه پول نیوز ایمیل خود را وارد نمایید: